Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kjentes det ut som noen hadde slått meg hardt mellom beina med en spade...skikklig smerter foran i bekkenet. Så på kvelden har jeg kjent mensmurringer og hatt vondt neserst i ryggen. Har også hatt tette kynnere. La meg kl 24 og sa til sambo at jeg hadde vondt i ryggen. Tror jeg har gjort for mye idag... Sovnet vel i en 10 min og skvatt til da det knapp.. var det vannet? ...ja,så rant det og rant det,hehe. Så sitter og venter på skikklige rier jeg nå da så jeg kan dra på føden:) spennende og litt nærvøs.. Husker jo sist og det gikk fort , så mulig dette går forte. Gruer meg litt til smertene,men veit det er vel verdt det når jenta er ute :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jg måtte flire av den fargerike beskrivelsen du la frem om den følelsen du hadde tidligere idag.

Så gøy at det ikke er lenge til du får treffe jenta di :)

Lykke til med fødselen!!!

Klem

Skrevet

Wow så gøy da! Sitt med rier og håper på at vannet skal gå så eg er sikker på det ikkje stopper igjen. ;)

Lykke til!!! :)

Skrevet

hehe, ja men følte meg skikklig skamslått da. Gliste på føden da jeg sa det også. Rart og tenkte på at plutslig er jeg to barnsmamma:) Mamma har kommet da og skal passe alle hundene og veslejenta på 2 år,mens jeg og sambo drar nedover så fort riene tar seg opp:)

Skrevet

hi hi:) Har hørt at noen sier at de føler seg slått i hodet med en spade, men aldri mellom beina:) Den var var ny:)

Lykke til, ja kanskje du har blitt mamma alt!

Klem til deg!

Skrevet

Hihi, kan jo være bekkenet som nesten raknet etter jeg måte løpe etter bikkja som stakk av igår. Men fikk da igang fødselen;) Er vært en kjapp tur på føden i halv fem tiden, men hadde bare 3 gode cm åpning så dro hjem og prøver og slappe av. Riene er gjenve og vondere,men går foreløpig ok. men var visst bombesikker på at jeg hadde født i løpet av dagen.

Skrevet

Oj oj oj ... så spennende!

Masse lykke til :=)

Klem.

Skrevet

Wow så spennende!!

Heldig er du som møter lille tulla di i løpet av dagen:)

Skrevet

Lykke til!!

Skrevet

Ville bare si ifra at snuppa ble født kl12.50 samme dag:) Altså vannet gikk litt over kl 24 på natta. Riene startet så smått i 5 tidenså var på sykehuset på skjekk men ikke sterke nok så dro hjem og slappet av litt og ventet. Kl 10 ble takene hardere og da dro vi tilbake. Kl 11. 30 skjekket de åpningen og den var 7-8 cm og 12.50 etter en 5-6 pressrier var hun ute:) Ingen sying eller komplikasjoner.Brukte lystgass da. Ja, så veide hun 3210 gram og 49 cm lang :) Så nå er jeg lykklig mamma til 2 jenter!

Skrevet

Så tøffe dere er som jubler når vannet går.. Tror jeg kommer til å svime av.. :P

Skrevet

Gratulere så mye :o)) Kose deg masse nå :)

Skrevet

Så koselig at du sendte oppdatering:-)

Gratulerer!!

....inrømmer at jeg misunner deg og gleder meg til det er min tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...