Soleie m/3 gull :) Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Noen som vet hvem som synger den sangen der det er et ungt par som krangler i starten, og så reiser han i millitæret og på slutten sitter hun jenten på en tribune lignende ting eller noe sånn, og tror han er død. Hehe, ikke lett å forklare, men noen som vet?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2010 Ingen som kan hjelpe meg? arg!!! Irriterer meg at jeg ikke klarer å komme på hvem som synger den eller hva den heter!! Kan nævne at du får se klipp innimellom fra når han er i krigen, og de skyter å sånn, mens hun sitter hjemme å ser på tv?? HJEEEEELP!!! HEHE
Pysa Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BAvGFy2hXiI&feature=related passer nesten med det du skriver, men ikke helt. legger den inn likevel, jeg.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 Var nok ikke den, men tuusen takk for svar Kommer ikke til å klare å få den sangen ut av tankene før jeg har funnet den... Arg!! Hadde jeg bare klart å huske litt av teksten, men neida, skikkelig hjernteppe!! Noen andre som har noen tips?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa tusen takk Tenk at jeg ikke klarte å huske det, har tenkt på den siden i går kveld!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå