Gå til innhold

kynnere helt nederst i ryggen bare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt siden klokken 17.30 har jeg ofte hatt kynnere helt nederst i magen og småtak i ryggen. jeg har kjent menssmerter og stikninger i noen dager nå men jeg kan ikke si det er det jeg kjenner nå..

jeg kan ikke huske at det var sånn sist gang? da våknet jeg på natten og hadde ordentlig rier.

jeg har ikke tatt noe tid heller og veit ikke hvor lenge det er i mellom hver kynner men er det noe vits egentlig? de er ikke vonde som rier men litt mer ubehagelige enn vanlig kynnere..

jeg er snart i uke 36 så det er jo litt tidlig og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare si at min fødsel startet slik. Jeg trodde det var kynnere, fordi det var ikke særlig vondt, bare ubehagelig. Men det var ikke slik at jeg klarte å sove med disse takene. Jeg tror det var modningsrier, for de ble ikke vonde før ca 6-7 timer etter at de startet. De kom heller ikke hyppigere og hyppigere. Men det kom jevne tak med ca. 6, 7, 8, 9 og 10 minutters mellomrom gjennom hele dagen.

Kjente det bare nederst i korsryggen.

Så ca 10 timer etter at de små riene startet (som jeg var sikker på var kynnere)dro jeg til jordmor for sjekk. 3 cm åpning. Så det var nok modningsrier ja. 2 timer etterpå var ungen ute.

Det kan jo hende at det er modningsrier du har... uten at jeg vet selvsagt ;)

Skrevet

tusen takk for fint svar =)

jeg kjenner meg lei av å være gravid med for babyen vår er det jo best at han er inne en stund til siden jeg bare er i uke 35.. men etter min egen menstermin er jeg 37 uker.. så det er litt vanskelig men jeg forholder meg til ul terminen som er 11 juni..

det har gått greit i natt. jeg fikk sove osv sånn sm jeg pleier (med unntak når jeg må snu meg og gå på do. hehe)

men nå når jeg har sendt dattera vår i bhg begynner kynnerene igjen i magen og takene i ryggen min.. skal det fortsette sånn til slutten blir det slitsomt..!

det var et par dråper med blod på papiret i går men det har kanskje ikke noe med dette her å gjøre..

jeg merker godt nå hvor forskjellige svangerskap kan være! dette her er to vidt forskjellige svangerskap for min del... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...