Gå til innhold

Har så mye vann i kroppen :-( Gode råd, noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare helt pyton altså....Verker i ledd, og det kjennes ut som jeg bor i en fremmed kropp. Det prikker og sprenger alle steder.

Noen som har noen gode råd som kan lette plagene litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har igrunnen ikke mye råd å komme med... det må da kunne gå an å google noe kanskje? Jeg hadde ikke sist og har heller ikke nå problemer med mye vann i kroppen. Men på det varmeste før jeg fødte sist så svulmet spesielt beina mine mye opp.. da satt jeg med beina i en bøtte med kaldt vann for å kunne få på meg skoene:P litt flaut når man er på besøk hos noen. Haha, må le av tanken på den gangen jeg tok av meg skoene på kinoen for det var varmt og da vi skulle gå fikk jeg ikke beina nedi igjen=) Hvis jeg kommer over noen gode råd mot vann i kroppen skal jeg skrive dem inn her;)

Skrevet

Oh, kjipe greier det der.. Jeg hovna opp idag, har egentlig bare ventet på at det skulle skje.. Det hjelper kanskje å ligge med beinan litt høyere? Og jordmora sa til meg at hvis det blir veldig plagsomt med opphovne fingre så kan akkupunktur hjelpe. Verdt et forsøk kanskje:)

Lykke til!

Skrevet

for min del hjelper det med støttestrømper på bena iallfall..tar de på om morran og har de på helt til jeg legger meg, da kan jeg iallfall bruke vanlige sko...

Skrevet

sitt med bena hevet, og drikk mye vann (høres rart ut at man skal drikke mye vann, men de sier det hjelper). Unngå salt mat (det binder vann i kroppen), og kjøp støttestrømper.

Lykke til!

Skrevet

Jeg var plaget med endel vann i slutten av forrige svangerskap. Jeg kokte meg te på persille og kjøpte brennenesle te på helsekosten, dette er lett vanndrivende. Hjalp litt det :)

Skrevet

Takk for svar, dere! Jeg har nok brukt støttestrømper i månedsvis, unngått salt mat og alt det der. Synes faktisk at armene er det verste, da de tåler mindre vannansamling før det blir verk. Og så ansiktet da...ser jo helt ugjenkjennelig ut. Men det med teen skal jeg sannelig prøve! De har sin pris, disse søte små..

Skrevet

Grønnte med sitron fikk jeg anbefalt. Den er lett vanndrivende. Sitter her med pølsefingrer selv, men har heldigvis sluppet unna stikking og dovning. Lykke til : )

Skrevet

Jeg har vært skikkelig plaget med mye vann i kroppen - men hvis jeg drikker mye vann og unngår kaffe, salt og søte ting så blir det bedre. Jeg drikker mye vann (sikkert 4 liter i døgnet...) hver dag, og nå har jeg blitt mye bedre. Er jeg litt "lat" med vanndrikkingen en dag, så er vannet tilbake i beina...

Skrevet

Jeg hadde masse vann i kroppen på slutten av mitt første svangerskap for 10 år siden. Fikk ikke på meg annet enn slippers de siste 2 månedene.. Og ballongfjeset var skikkelig sjarmerende;)

Jeg kjøpte kjerringrokk-te på apoteket og drakk det. Det hjalp noe, men kunne sikkert drukket mer av det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...