brooklyn Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Eller bare lar man alle andre lese bøkene og heve seg over hysteriet? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Foreløpig lener jeg mot å bare ignorere hele fyren og alle bøkene, samt å vente på Knausgård for Dummies, slik at jeg i det minste vet hva det er snakk om. (bortsett fra at han, da han var lærervikar pulte en elev, og at familien hans drikker. Men alle har en onkel som drikker for mye, så det sjokkerende elementet der er tapt hos meg...)
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Dummies-versjonen høres mer tagbar ut. Jeg synes hele greia er tidenes hype og orker ikke. Dessuten liker jeg ikke det andre han har skrevet og har lært at det ikke er nødvendig å gjøre samme feil flere ganger.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 jeg er lei hele fyren, og det desuten virker han ekstremt lite sjarmerende. og om jeg ikke vil høre på det han sier nå han er på TV så vil jeg ihvertfall ikke lese det han har på hjertet helt frivilig. syns hele greia viker ut som en ekstremt lang blogg.
Gjest yrild Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Jeg fikk eneren i gave og har lest halve. Tidvist er det rørende genialt og tidvis er det en smørje. Litt Paradise hotell møter Hamsun...
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Boka er ganske langt nede på min liste over ting jeg har lyst til å lese i hvert fall. En dag, kanskje, men sannsynligvis ikke siden jeg allerede har hørt alt for mye om den.
Ikkelektuell Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Nei, man gjør ikke det, med mindre det viktigste og riktigste man snakker om er den siste store litterære hypen. Det kan jo fort hende.
Gjest amandine Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Jeg kommer ikke til å bruke tid og penger på ham, iallefall.. Leser den muligens om noen år hvis den står i bokhylla på en hytte jeg tilfeldigvis er innesnødd i;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Nei det har jeg ikke lyst til faktisk. Diskuterte det også med mine lærerkolleger og mange av dem leser mye, men Knausgård? Nei. Og dessuten hvorfor skal jeg lese om at han vasker? Og jeg synes dessuten det er slemt å utlevere hele slekta si på den måten,
Anne-B. Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har gått aktivt inn for å ignorere hele mannen. Dvs, jeg forholder meg ganske passiv. "I skyggen av Knausgård" kan jeg i større grad forholde meg til. Yes Sir.
yasmina Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Her leser man alt man faar tak i paa norsk, men selv det argumentetet maatte gi tapt halveis uti nr 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå