Gå til innhold

Du som skal ta med deg 17 mnd barn i bryllupp......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ødelgger stemningen for de andre gjestene hvis du sitter ved bordet og prøver å mate og underholde en stor baby.

De aller fleste oppegående mennesker skjønner at dette er ikke en arena for små barn og mange av gjestene har sikkert gledet seg til en barnefri festdag.

Hadde dere vært tilreisende og barnet var et spebarn hadde det vært andeledes. Men en guglende unge ved bordet blant vin og blomster er ikke kult.

(ja jeg vet det allerede var en tråd jeg kunne ha svart på...;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her har vi enda en hysterisk kvinne som ser på dette som en kampsak. Er bryllup SÅ VIKTIG? Og er barn i bryllup SÅ FORFERDELIG?

Hjelpe meg, hvor har dere fått det fra at brudeparet i det hele tatt bryr seg??

Skrevet

JEG ville brydd meg hvis det var mitt bryllup!

Skrevet

De bryr seg jo om det, hvis ikke hadde barnet blitt invitert. Det som provoserer mest er at du ser bort fra invitasjonen og gjør som du selv vil. Du fremstår som en bortskjemt person uten normal folkeskikk. Det er det folk reagerer på!

Skrevet

Synes ikke det er noe sak dette her jeg, når me gifta oss hadde vi gutten på 1 år med oss, han dro ikke hjem fra festen før klokka tolv, det var flere voksne som dro før han, de som ville ha med barna sine hadde de med, å dette så jeg ikke på som noe problem i det heile tatt.

Det jeg ragerer på er hu som ikke fikk ha med barnet sitt i bryllupet/konfermasjonen hsker ikke, at det var uten barn eller ingen fest,

Herregud så hyssteriske dere er her, vi hadde riktig nok med egen barnevakt til sønnen vår, å det var ikke noe problem med de andre barna på festen heler, skal man på fyllefest skjønner jeg at barna bør vre hjemme, men et bryllup er ikke det, å alle har ikke barnevakt rundt seg heler.

Skrevet

Men barnet er IKKE invitert. Har ikke det noe å si? Er det hysterisk å forholde seg til brudeparets ønsker?

Skrevet

Trur ikke vi skreiv navn på de små mne de var jo velkommen alikavel, kan hu ikke bare ringe de å spørre da???

Skrevet

Om det er alkohol-servering i bryllupet syns jeg ikke barn har noe der og gjøre. Det er alltid en onkel eller søster som må dra det for langt, selvom det ikke er noen fylle-fest.

Når det er sagt har brudeparet ikke invitert barnet, så ikke ta det med eller bli hjemme.

Skrevet

Noen mennesker er siamesisk tvilling med sitt eget avkom, og kan følgelig ikke dra noe sted, selv ikke i et voksenselskap uten at ungen er med.

Men om brudeparet har bedt barnet eller ikke: er det ikke mest for sin egen skyld mor og far vil ha med barnet? Gutten selv er jo alt for liten til å ha glede av et forum der alle skal sitte pal og ete og høre på taler i flere timer.

Ikke noe godt sted for barn, ikke en gang om det er avholdsfest. Unger på 17 måneder trenger å kunne løpe rundt og røre seg når det er dag, og trenger trygge, rolige rutiner når det er kveld. Ingen av delene får man i en formell fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...