Gå til innhold

Noen som kjenner til symptomer og har IKM i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke da?

Jeg kjenner ikke noe som helst! Er det for tidlig kanskje? Er det bare at JEG ikke har dem? Eller, som jeg er redd er mest sannsynlig, er jeg bare ikke gravid?! Dette er saant et nervepirr!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm på lørdag.

i hvertfall 1 uke nå har jeg hatt oppblåst mage, og sånne rare murringer. Jeg har gått oftere på do for å tisse, gjerne oppe om natta. (pleier aldri det) Har hatt innimellom hvitlig, tynn utflod, men ikke mye..

Nå når det nærmer seg ikm har jeg fått noen heftige kviser, men det kan jo hende det har noe m ikm å gjøre også.. men har fått en under armen og en på skinka, og det pleier jeg ikke å få :P

Jeg er litt redd for at alle disse symtomene bare er innbildning, for er vår første prøveperiode nå.. :P

Mvh meg som gjerne vil ha en liten bønne i magen ;)

Skrevet

Hei hei, og god helg!:)

Jeg har ikm 14 mai, altså 1 uke til.. Har foreløpig ingen symptomer, og føler meg ike gravid i det hele tatt... Blæh!!

Forbereder meg på prøveperioden 2;)

Klem

Skrevet

Hei!

Har ikm på Fredag (nesten en uke til), og de siste dagene har jeg både vært kvalm litt sånn av og på gjennom dagen, veldig trøtt, ømme og litt kløende bryster (men det får jeg også før mensen), og litt stikking på høyre side (eggstokk).

Jeg er litt førkjøla nå, så jeg er ikke sikker på om det kan ha noe innvirkning på hvordan jeg føler meg, men vanligvis har jeg bare problemer med tett nese og at jeg nyser, og er definitivt IKKE kvalm.

Kan jo være at jeg innbiller meg ting her da :) Og spesielt etter at jeg drømte at jeg fødte en baguett (!) her om natten, så vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... :)

Skrevet

Lanzarotejenta ; en baguett ??? ahahahahahah :D så morro :)

Jeg bruker bare å drømme om å amme å fødseln og sånt..:-/

Har hørt at noen har drømt at de fødte kattunger :D

Ang symptomer..

Jeg har en del stikkinger i eggstokkene..blir mer og mer jo nærmer ikm jeg har,er fire dager unna ikm..

Har stikkinger,ikke vondt slik som jeg bruker å ha til tr,ikke har jeg pms eller luftplager eller diare..som også er et sikkert tegn til tr..vertfall diare..

Har litt kvalme av og til men ikke noe mye..

Så mye haller mot at en test kan være positiv,men jeg velger å vente på tr jeg så får jeg heller bli ekstra jublende hurrahurra jubel enn en åh faaan...

håper jeg blir skikkelig kvalm jeg :D :D snaaart :D :D

Skrevet

Jeg hadde ikm i dag og har testa positivt, jeg kjenner INGEN symptomer...jeg blør også ørlitegranne, har gjort det siste uka, men trodde TR sku komme, for det bruker den å gjøre etter noen dager med spotting men den kommer ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...