Lykken_er_tre Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Har hatt en litt kjip følelse hele graviditeten, og ikke egentlig gledet meg spesielt mye over at det er en baby til på vei. Har vært skikkelig tungt å håndtere... Vi har en nydelig datter som blir to år nå i mai og vi ønsket oss denne babyen så hvorfor jeg ikke kjente noen glede vet jeg ikke. Det var ikke sånn i det hele tatt med førstemann, da var jeg helt oppslukt i graviditeten og hele prosessen så det var ett sjokk å ikke føle det på samme måte denne gangen. Nå er jeg i uke 26 og endelig kjenner jeg at jeg blir glad og smiler når jeg tenker på nurket som vokser i magen. Det er en så utrolig god følelse å endelig kjenne glede, jeg har fatisk vært redd for at jeg ikke skulle kunne bli like glad i denne babyen som jeg er i gullungen min. Men nå begynner jeg å slappe litt av og gleder meg virkelig til nurket kommer ut Måtte bare si det høyt:) Hurra!!
leirbål Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Så deilig at du gleder deg nå. Det er ikke uvanlig det du har opplevet. Det blir travle dager med et lite barn fra før, og mindre tid til å bare nyte. Og frykten for å ikke bli like glad i det neste barnet er også vanlig, men ubegrunnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå