MammatilNathaniel<3 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 er 33+5 og hodet er festet her også.. men trenger visst ikke å bety noe... de fleste går til termin, selv om det selvfølgelig finnes unntak..
AinaW Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Helt umulig å vite. Min hadde festet seg 31+0 på kontroll og da fikk jeg beskjed om å ta det med ro og drive minst mulig fysisk aktivitet, for å unngå at ungen ble født før uke 34 i hvertfall. Jeg er nå akkurat 35 uker på vei og enda ligger han trygt inne i livmoren og koser seg, Det KAN bety for tidlig fødsel, men det er umulig å vite for det er også de som går til termin selv om hodet er festet tidlig. Men for at babyen skal ha best mulig forutsetninger dersom den skulle bli født for tidlig så bør du ta det med ro fysisk fram til uke 34.
fresh Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 hodet festet i uke 32 her, JM sa det ikke hadde noe å bety. Er nå 37 uker, snart 38...så nei.... Men man vet aldri, men uansett finnes det unntak, men om det har med at hodet er festet tidlig var ihvertfall ifølge JM ikke sant..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Når hodet fester seg har ingenting å si mtp når fødsel starter.. Her festa det seg i uke 31, og jeg gikk 13 dager over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå