Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i et par dager hatt menslignende smerter + en kveld med kvasse stikkende smerter som kom helt regelmessige med sekunders mellomrom i omtrent en halvtime - time. Det var ikke veldig vondt, mest rart.

Har hatt en del kynnere i den siste tiden, og i dag har det vært skikkelig ille. Jeg har nå hatt konstant vondt i økende og minskende grad siden tidlig i morges. En stund ble magen helt øm av alle sammentrekningene.

Er dette normale kynnere? Er førstegangsfødende, og vet ikke all verden om dette. Når bør man begynne å bli urolig? Det sies at man skal kontakte lege ved vedvarende smerter, men jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring, det er ikke dødsvondt. Kun av og til :P

Er forresten altfor tidlig å føde nå, siden jeg bare er i begynnelsen av 7 måned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kynnerne mine var så vonde at jeg begynte å gråte (var da også helt utslitt så tålte nok ikke så mye) ringte jeg sykehuset. De ba meg komme for å sjekke for sikkerhets skyld at fødselen ikke var i gang. Det var i uke 27. Kynnerne varte da i halvannen time, med økende og avtagende smerter.

Det enkleste, hvis du er usikker, er å ringe fødeavdelingen, så kan de avgjøre hva som bør gjøres, hvis noe bør gjøres. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...