Sierra Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Har i et par dager hatt menslignende smerter + en kveld med kvasse stikkende smerter som kom helt regelmessige med sekunders mellomrom i omtrent en halvtime - time. Det var ikke veldig vondt, mest rart. Har hatt en del kynnere i den siste tiden, og i dag har det vært skikkelig ille. Jeg har nå hatt konstant vondt i økende og minskende grad siden tidlig i morges. En stund ble magen helt øm av alle sammentrekningene. Er dette normale kynnere? Er førstegangsfødende, og vet ikke all verden om dette. Når bør man begynne å bli urolig? Det sies at man skal kontakte lege ved vedvarende smerter, men jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring, det er ikke dødsvondt. Kun av og til Er forresten altfor tidlig å føde nå, siden jeg bare er i begynnelsen av 7 måned.
sprellemor Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Da kynnerne mine var så vonde at jeg begynte å gråte (var da også helt utslitt så tålte nok ikke så mye) ringte jeg sykehuset. De ba meg komme for å sjekke for sikkerhets skyld at fødselen ikke var i gang. Det var i uke 27. Kynnerne varte da i halvannen time, med økende og avtagende smerter. Det enkleste, hvis du er usikker, er å ringe fødeavdelingen, så kan de avgjøre hva som bør gjøres, hvis noe bør gjøres. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå