Gå til innhold

13uker og 1.gangs gravid, når kom magen til dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nå tegn til mage her enda,men vet jo at det kan enda gå noen uker før den dukker opp siden jeg er 1.gangs gravid, og at det ikke er synlig før om flere uker til noen.

Men lurer bare på til dere som er gravid for første gang,når kom magen til dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå i min 24. uke. Begynte å få antydninger til en liten mage for to uker siden. Er ikke mye den synes nå heller :)

Skrevet

Jeg er 1.gangs i uke 20. Fikk mage så og si med en gang jeg. Den vises kjempe godt nå. Ingen tvil om at det er noen der inne nå nei :)

Men ikke ønsk deg mage for tidlig. Tror nok vi kan bli ganske lei av den etter hvert. Jeg skulle ønske at den kunne venta litt til med å bli så stor.

Skrevet

Fikk ikke mage før i uke 22. Og da var det bare litt. Før det ble jeg mye oppblåst, og var sikker på at det var megen som var kommet for å bli. Men den kunne like gjerne være borte om morgenen...

Først nå noen har sett at jeg er gravid :D Er i uke 27.

(Men navlen min poppet ut allerede rundt uke 17..)

Skrevet

Jeg ventet på denne magen som bare det. Jeg er nå 16+4.

Når jeg var i uke 15 merket jeg forandring ved at navellen begynte å forandre seg. Så kom det en fase der jeg følte det var var "Lagtpåmegmage"

Men nå ser jeg magen, men er ingen andre som ser at jeg er gravid når jeg står, men når jeg sitter så ser du kulen tydelig.

Men dette kommer veldig ann på kroppsfasong tror jeg. Er du høy og lang er det ikke så vanlig med så stor mage.

Men er nok vanlig å få en liten mage rundt 17-18 uker.

Skrevet

Er 21+1 og magen syns endelig, selvom den ikke er så stor. Trodde egentlig at jeg skulle få stor mage fort ettersom jeg bare er 165 høy, men nå er den ordentlig gravidaktig opp til navlen (navlen er fortsatt vanlig), men man kan se at jeg er gravid. Gleder meg til den blir enda større og rundere. :-)

Skrevet

Er jo lang og tynn jeg,så ikke så sikkert at jeg får noe stor mage,men jeg gleder meg til den dukker opp. Den kommer nok tidsnok :)

kos dere med magene deres, og det skal jeg gjøre da den dukker opp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...