Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hvor mange har gjort det og hvorfor ble det sånn? Bare en motpol til andre linken
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Han tok mitt som mellomnavn. Så begge har beholdt etternavnet sitt, men han fikk samtidig hete det samme som barna sine siden de har kun mitt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Vi slo navnene våre sammen, med bindestrek. Så nå har vi begge to det samme etternavnet som sønnen vår.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Ingen der mannen har tatt ditt og kun ditt etternavn? HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Hvis jeg skulle tvunget ham til å gi opp sitt eget etternavn, ville det vært litt som å kastrere ham. Samtidig ville det tatt seg underlig ut overfor svigerfamilien.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 "Tatt seg underlig ut for svigerfamilien"? Det var da voldsomt hva man skal ta hensyn til her i verden? Min mann tok mitt navn fordi han syntes det var penere, og det er skikkelig sjeldent. Ja svigerfamilien syntes det var underlig, men skulle vi ta hensyn til det? HI
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Mannen min gjorde ikke det når vi giftet oss, men han vil gjerne ha etternavnet mitt.. Så vet ikke om han har tenkt noe mere om det, men håper jo litt at han vil ha mitt for både jeg og barna våre bruker begge etternavnene^^
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 fordi jeg har et barn fra før som har kun mitt, og han ville at vi skulle være EN familie med ETT navn på postkassa og døra.. SÅ da fikk først sønnen vår mitt etternavn og 7 måneder senere tok han mitt etternavn. =) svigers var ikek helt fornøyd, men det var helt og holdent hans valg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Må sies at svigers er først nå etter 11 år begynt å skrive det rette etternavnet når de skal sende han noe i posten. Men hvorfor skal det være så problematisk at han tar mitt navn. Det er jo ikke akkurat som jeg tvinga han. Vi ville ha ett felles etternavn, og vi tok det vi begge likte best. Men de hadde digre problemer med det. Broren hans også. Ringte og styra og kjefta. Men det var jo hans valg, så hallo liksom. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå