Gå til innhold

Her er min gravidmage i uke 28:) Flere som vil legge ut også? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NYYYYDELIGE!

Jeg skal trøste deg med at jeg er i uke 30 å er lik deg...kan fint sjule gravidmagen...

Kommer vel "pang" til oss siste mnd.

Skrevet

Jeg er også 32 uker i dag og magen min likner veldig på din Juli nurk.

Det er store forskjeller og høyde spiller nok en stor rolle.

Skrevet

ikke noe prob og skjule magen her gitt.. hehe..

trenger ikke bli noe spes større for min del da..

lettere og få gammle kroppen igjen da :)

Og 0 strekkmerker...(ennå) godt jeg vokser jevnt...

Skrevet

ck76 - ny baby i 2010 :)

bra det ikke bare meg som er "lita" hehe..

er ganske høy av meg så Vesla her har god plass og vokse på :)

Er førstegangs gravid og så

Skrevet

Kjempestilig kul actually!!

Nå er det ikke lenge før du får se resultatet :D

Har fått meg en liten kul jeg også, men ikke i 3. trimester før i neste uke. Da sparer jeg magebildet til det ;) Men har tatt veldig lang tid før graviditeten syntes på meg. Var ingen som så det på meg uten å vite om det før 1. mai, og da var jeg 27 uker på vei gitt ;) Og hadde på meg tidenes strammeste genser..

Skrevet

Magen min er veldig lik din sommerspire. Bare at min er litt høyere oppe på en måte. Jeg er nøyaktig 28 uker i dag. Jeg krysser fingrene for at strekkmerkene ikke popper frem som bare det mot slutten.

Gøy å få se bilder av så kjempefine mager her inne!

Skrevet

Så utrolig flotte mager dere har!!:) Takk for at dere la ut bilder!

Er kommet til uke 29 nå og magen min har vokst skikkelig bare på 1 uke. Rare greier. Men er vel sånn i perioder? At de bare vokser fort:) Har lagt ut 2 bilder fra uke 29:)

Skrevet

Fine mager :-)

Har ikke bilde, men se på Julinurk 2010 minus tatoveringen, så har du ca. min nå i uke 32, hehe

Nå er ikke jeg så høy, så ingen vet hvor dette julinurket gjemmer seg...:-) Men det er jo greit å ikke være så tung også.

Skrevet

skikkelig fin og stor baby mage du har..

følte meg ikke gravid lengre her jeg nå :P hehe.. den lille ballen min her.. hehe..

venter du gutt??

Skrevet

synes jeg er akk passe gitt.. ikke noe ulemper med magen,ikke noe spes i veien. ikke gått opp så mye i vekt og lettere og få gammle kroppen sin igjen..

bare håpe en ikke eser ut de siste ukene her :P

Skrevet

Samme her, ja. Glemmer noen ganger at jeg er gravid (kvalmen og trøttheten har jo blitt en naturlig del av meg, hehe), det eneste som virkelig minner meg på at magen er der, er sparkene inni der og når jeg skal knyte skolisser, hehe.

Spretter rundt som før, og håper det holder seg slik de siste ukene :-)

Skrevet

hehe.. merker ikke noe til svangerskapet.. uten om bekkenet til tider og ryggen da.. men ryggen har jeg sliti med litt før siden har jobbet som frisør i over 5år så fått et trøk der..

ta av seg sokker og sko den er litt trasi ja :P hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...