shewolf Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Prøver å ikke jinxe det, men jeg er ganske glad i dag. Har prøvd å bli gravid etter SA. Regnet ut i går at jeg er ca 4 dager forsinket! Er "heldigvis" syk, så jeg kan ligge å slappe av litt.. håper det hjelper. Fortalte kjæresten i går at jeg er forsinket, han ble kjempe glad. Plis send meg babystøv!! Jeg vil ikke ha TR nå. Hun er jeg dritt lei for å være ærlig. Men prøver å tenke at jeg ikke er gravid. (selv om jeg virkelig vil) hehe
MiraculixGRAVID Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Oj, 4 dager over tiden er jo ikke verst :-) Har du noen andred symptomer eller? Er kanskje ikke så lett å kjenne, når man er syk i utgangspunktet... Krysser iallefall fingrene for seg! Masse lykke til, håper det er en spire som har klamret seg fast :-)
shewolf Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 Pleier å få mange symptomer før mensen, men har ikke noen særlig nå og tar det som et bra tegn Er kvalm (men er jo ikke i form) og har veldig ømme pupper, spesielt den ene. Kommer ikke TR før søndag så blir det test på søndag tenker jeg Vet ikke hvor lenge det er lurest å vente, vil vente så lenge som mulig. Tuuusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå