Gå til innhold

Er ikke dette ganske billig? Fint var det hvertfall. :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hva slike myggnettinger koster, men jeg synest det var kjempefint! Fineste jeg har sett =)

Skrevet

Vet at babyshop har slike byggnett med trykk til 299,- , så det du har funnet er billig,ja. I tillegg var det jo kjempefint.

Skrevet

Kjempefint :o) Men jeg tror fraktkostnader (eventuelt) fra nettbutikken tar igjen litt prismessig... Det er typisk!

Skrevet

vedlig fint :) men blir jo litt dyre da når det er danske penger + fragt

Skrevet

De har det på lilleprinsen.no der koster det mer, men med omregning til norske kroner, frakt og eventuelt ekspedisjonsgebyr tror jeg ikke prisen vil bli så forferdelig stor.

Det er i alle fall et søtt nett ja :-) Kjempefint til en sort vogn!

Skrevet

Kjempesøtt:) Men ser litt løst ut synes jeg...

Skrevet

Jeg betalte 174 DKK inkl. frakt (de trekker fra momsen når det sendes til norge). I følge valutakalkulatoren i nettbanken min blir det 178 NOK. Så jeg synes fortsatt at jeg fikk det billig. :-)

Skrevet

Jeg kjøpte det med rosa kroner på med en gang jeg fikk vite kjønnet etter ultralyd=) Litt penger er det og jeg hadde jo strengt talt myggnetting fra før :P Men jeg kunne ikke dy meg=)

Skrevet

Hallo damer! (sniker fra 2 trimester her...hih)

En ting.. Du sier de trakk av momsen i danmark.. Da kan det veeeeldig hende at du må betale skyhøy norsk moms når du henter det på posten... det måtte nemlig jeg...Hvis ikke du har fått beskjed om noe annet?

Skrevet

Jeg har bestilt MASSE varer fra Danmark siden jeg fikk barn sommeren 08, og ALDRI fått noe regning på moms når jeg har mottatt pakken...men jeg passer alltid på å bestille slik at hver pakke har en verdi på maks 200 NOK, det er tollgrensen... Da har jeg aldri fått en eneste ekstraregning...

På lillemille.dk kan man bestille for hvor mye man vil, de deler det uansett opp i flere pakker slik at hver pakke de sender har en verdi under 200nok... Jeg har handlet der jevnlig i snart to år,og synes de har super kundeservice. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...