Gå til innhold

gravid og skal på date!!! Hjelp meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å....en flott fyr jeg har hatt kontakt med en stund har invitert meg med ut på middag og kino. Og jeg svarte ja!!! men med mine 33 uker på vei og 14 ekstra kg er jeg ikke mye fager nei.

Men hva har jeg å tape? Er jo singel og han er flott. Og han vet jo jeg er veltediger om dagen så.

Noen oppmuntrende ord fra noen? Andre som har datet og vært gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til jeg :-) Så hyggelig da.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Det går så fint såå :-)

Tenk så deilig da, du slipper å tenke på å holde inn magen, som alle andre gjør på date, men kan slippe den ut og fremdeles se nydelig ut :-)

Ta på deg noen klær som fremhever flott mage og pupper som sikkert har blitt hakket større (hehe), doll deg litt opp og vær deg selv :-)

Han er jo fullstendig klar over at du er gravid, og har nok tenkt over den saken før han inviterte deg på date. Han ser nok ikke på det som en hindring=)

masse lykke til da!

Skrevet

For meg er det helt uforståelig at noen kan fly på date med en ukjent og med en annens barn i magen! Sorry...

Skrevet

Wow, litt av en type...i positiv forstand!

Går sikkert kjempe bra, han må jo like deg veeeldig godt som er interresert til tross for at du er gravid med en annen mann.

Lykke til :)

Skrevet

Du har ingen ting å tape, nei :)

Han vet du er gravid, så han bør jo ikke bli overasket over at du har stor mage ;)

Kos deg!

Skrevet

Takktakk :D.

Han sier at gravide kvinner er det vakreste han vet og vi hadde god kontakt før han fant ut at jeg var gravid. Skal raide klesskapet i kveld jeg

Til deg som ikke forstår: Jeg skjønner det, men dette er stort for meg. Barnets far lurte meg og holdt på med to stykker samtidig. Nå er jeg over ham, men savner en annen i livet mitt. At han tar meg med mage og alt er et stort pluss i mine øyne. Jeg er gravid, ikke i fengsel

Skrevet

Så hyggelig av han da=) Da bryr han seg nok veldig om deg, siden du er gravid med en annen. Og han alikevel ber deg med ut. Kos deg masse på date=)

Skrevet

Du er ikke redd han har en eller annen fetisj som du blir utnyttet til eller noe?

Skrevet

Er da vel strengt tatt ikke noe rarere enn å date noen som har barn utenfor magen?

Skrevet

Herregud, hvorfor er folk så mistenksomme hele tiden?

Er jo faktisk en (relativ stor) mulighet for at denne fyren liker HI veldig godt, og ikke ser på det som noe negativt at hun snart skal ha barn og at han evt vil få et ansvar der om de utvikler et forhold.

Skrevet

Hahahaha, nei det er jeg slettes ikke redd for. Han var like frempå før han visste om graviditeten og han har hintet og hintet lenge. Dessuten er jeg veldig obs på alle feil signaler om dagen og sex makter jeg ikke i min tilstand om dagen.

Skrevet

Hehehehe, tenkte også med en gang at her er det en fetisj ute å går:D

Skrevet

Jeg var på date da jeg var gravid. Det gikk kjempeflott! Vi hadde riktignok møttes en gang før jeg ble gravid også:) Lykke til, det blir spennende! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...