Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #101 Skrevet 7. mai 2010 "Jeg syntes dere skriver som tullinger, og at dere virker så patetsiske som ikke setter dere inn i min situasjon. " Den som skriver som en tulling er deg HI. Dette store selskapet som du jobber i, hva gjør du der?Innebærer ikke rettskriving håper jeg?
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #102 Skrevet 7. mai 2010 Bare hyggelig HI =) He he, nå må jeg jobbe noen timer =)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #103 Skrevet 7. mai 2010 Hvis dere da er så ubeskrivelig opptatt av min stilling på jobb, så sitter jeg i avdelingen og jobber med regnskap. Nei, det innebærer mye tall om du ikke har skjønt det.. Men vurderer å bli Key Account Manager nå..
CecilieBH Skrevet 7. mai 2010 #104 Skrevet 7. mai 2010 Heilt alvorlig så er det folk som skriver inn her for å få hjelp, råd og støtte. Det syns e skal respekteres. Det finnes sikkert mange andre forum for de som er interessert i tull og fjas.
CecilieBH Skrevet 7. mai 2010 #105 Skrevet 7. mai 2010 Seriøst. SKJERP deg. Du er tydeligvis ikke voksen nok til å være inne på denne siden her. Dette er en side for mennesker i situsjoner som faktisk søker hjelp, råd og støtte.
Tigerpote Skrevet 7. mai 2010 #106 Skrevet 7. mai 2010 Det eneste jeg gadd å henge meg opp i i denne tråden, var at det heter ikke at du "har hvert her lenge", men "har VÆRT her lenge". Såpass burde du vel vite når du er 45 år. *må huske å signere med nick*
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #107 Skrevet 7. mai 2010 jeg er 31 og kunne gjerne ha skrevet den samme feilen... Men jeg har dysleksi, og jobber ikke i noe fancy firma, men i en herlig barnehage! =)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #108 Skrevet 7. mai 2010 Er så enig så enig med deg HI. Men det gjelder ikke bare anonymforum at folk er frekke og spydige. Jeg hadde et vanskelig spørsmål som jeg trengte noen konstruktive svar på hos mine medsøstre, men jeg fikk så mye drittkasting at jeg ble skikkelig lei meg. Dette var et annet forum enn anonym. Så nå spør jeg ALDRI om noe her inne, men slenger på en kommentar i ny og ne og bruker kun DIB som ren underholdning når jeg ellers kjeder meg. Man kan kanskje plukke opp ett og annet godt råd på veien, men det blir som oftes overskygget av frekke og ufordragelige svar.
Gjest cunning stunts Skrevet 7. mai 2010 #109 Skrevet 7. mai 2010 Jøss, du har virkelig mørkebrillene på, det er jo rene halleluja-stemninga på alle andre fora enn akkurat anonym.
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #110 Skrevet 7. mai 2010 Hvis du ikke liker det du leser så logger du deg av for siste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå