Gå til innhold

Kan folk ta seg sammen her inne eller ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg syntes dere skriver som tullinger, og at dere virker så patetsiske som ikke setter dere inn i min situasjon. "

Den som skriver som en tulling er deg HI.

Dette store selskapet som du jobber i, hva gjør du der?Innebærer ikke rettskriving håper jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig HI

=)

He he, nå må jeg jobbe noen timer =)

Skrevet

Hvis dere da er så ubeskrivelig opptatt av min stilling på jobb, så sitter jeg i avdelingen og jobber med regnskap.

Nei, det innebærer mye tall om du ikke har skjønt det..

Men vurderer å bli Key Account Manager nå..

Skrevet

Heilt alvorlig så er det folk som skriver inn her for å få hjelp, råd og støtte. Det syns e skal respekteres. Det finnes sikkert mange andre forum for de som er interessert i tull og fjas.

Skrevet

Seriøst. SKJERP deg. Du er tydeligvis ikke voksen nok til å være inne på denne siden her. Dette er en side for mennesker i situsjoner som faktisk søker hjelp, råd og støtte.

Skrevet

Det eneste jeg gadd å henge meg opp i i denne tråden, var at det heter ikke at du "har hvert her lenge", men "har VÆRT her lenge". Såpass burde du vel vite når du er 45 år.

*må huske å signere med nick*

Skrevet

jeg er 31 og kunne gjerne ha skrevet den samme feilen... Men jeg har dysleksi, og jobber ikke i noe fancy firma, men i en herlig barnehage! =)

Skrevet

Er så enig så enig med deg HI. Men det gjelder ikke bare anonymforum at folk er frekke og spydige. Jeg hadde et vanskelig spørsmål som jeg trengte noen konstruktive svar på hos mine medsøstre, men jeg fikk så mye drittkasting at jeg ble skikkelig lei meg. Dette var et annet forum enn anonym.

Så nå spør jeg ALDRI om noe her inne, men slenger på en kommentar i ny og ne og bruker kun DIB som ren underholdning når jeg ellers kjeder meg. Man kan kanskje plukke opp ett og annet godt råd på veien, men det blir som oftes overskygget av frekke og ufordragelige svar.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jøss, du har virkelig mørkebrillene på, det er jo rene halleluja-stemninga på alle andre fora enn akkurat anonym.

Skrevet

Hvis du ikke liker det du leser så logger du deg av for siste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...