Gå til innhold

Kan folk ta seg sammen her inne eller ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det bare er typisk unge kvinner å få utløp for frustrasjonen sin over å være i en seriøs situasjon som mor og forelder. At de da kompanserer ved å være superbarnslig her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke HI men 35 år så nesten......

Skrevet

Noen har jo en eller annen gang lagt lista her og iom hi her har vært her i 15 år, er nok hun en av de. Bare vært tull her siden 2006 i hvertfall!

Skrevet

Gud jeg er glad jeg er godt voksen.....;-)

Skrevet

Jeg skrev i ste at jeg aksepterer å bli snakka til, men sånn som dere holder på med nå, er bare elt utrolig..

Dere kan si hva dere vil, men jeg jobber 70%, og å svinge innom her å høre på hva dere engstlige alenemødrene skriver er underholdning !

Sånn som mitt innlegg - det er ikke underholdning, det er lekse til dere andre..

Skrevet

"Dere kan si hva dere vil, men jeg jobber 70%, og å svinge innom her å høre på hva dere engstlige alenemødrene skriver er underholdning ! "

Og du påberoper deg å være den vettuge av oss....?

Skrevet

Heh, gamlemor som langer ut mot alenemødre.

Bruk tiden din på å lære deg rettskriving i stedet. Vel anvendt tid, i stedet for å sitte her å krangle med oss.

Skrevet

jeg er så enig med trådstarter :)

En her inne sier "skal du ha seriøst svar så ikke spør på anonymforum", har dere i det heletatt sett hva anonymforum er for, og hvilke regler det er her inne ?

Det er her det er liv, og det er her man får svar, derfor stilles spørsmål her inne.

Også fordi spørsmålene kanksje er pinlige ?

Jeg har byttet forum, og holder nå til på Babyverden, en SÅ mye mere koselig plass, med hyggelige mennesker og hyggelige svar, der inne blir man en liten gruppe, mens her inne får man bare dritt slengt etter seg om man lurer på noe. Det er lett å lage kvalme når man kan gjemme seg bak en anonymknapp :)

Når jeg er innom her, får jeg bekreftet hver gang hvorfor jeg byttet "tilholdsted", Det virker for meg at det bare er småunger her inne.

TAR DU DEG NÆR AV DENNE KOMMENTAREN ER DU NOK EN AV DRITTSLENGERNE, og da er den også ment til deg :)

Ha en flott og solrik dag, jeg tusler gravid og glad inn en plass der jeg kan dele GLEDE og ikke dritt :)

Skrevet

HI, jeg er helt enig med deg. Dette anonym-forumet er nå helt på bærtur. Med tanke på svarene du har fått i denne tråden er det på tide for meg å kutte ut dette forumet og heller fokusere på de andre forumene, der det vanker kvinner som ærlig ønsker svar på spørsmål og ikke halvvoksne ungdommer som er her inne for å lage kvalme. Jeg konverterer herved til Skravlesiden! :)

Skrevet

Ja, så klart !

Er det noen som er "vettuge" er det da meg. Jeg bare forteller dere at dere skal oppføre dere og ta hensyn til de som tar ting nær av seg her inne, tenk dere om får dere trykker "lagre" når dere kommenterer et innlegg.

Jeg har hvert her i TI år , så jeg trenger ikke å tenke slik, som dere trenger å gjøre..

Skrevet

Men er ikke det flott da? At det er ett forum for oss alle her inne? Hvorfor må man være på anonym og kritisere alle andre slik hi gjør?

Skrevet

Anonym 13.01

Den kommentaren viser bare hvor DUM du er :)

Skrevet

Jeg kritiserer da ingen!

Jeg gjør det motsatte,

igjen - JEG BER DERE LESE MITT INNLEGG SOM JEG STARTET MED...

Oppfør dere, dette er latterlig i mine øyne ...

Skrevet

Ja det er klart... Himmel og hav sier jeg bare! I det ene øyblikket predikerer dere hva som er rett oppførsel for så i det neste å stå for ufin oppførsel selv... Gamlinga her inne får påta seg ansvaret! Noe har vi lært av dere

Skrevet

Ord som oppfør dere er ganske hyggelige og imøtekommende....

Skrevet

Hvis du fokuserer på hvordan jeg ordlegger meg i innleggene, da kan det være altså!

Nå vurderer jeg snart å gå tilbake til 100 % stilling på jobb...!

Skrevet

Ja, det tror jeg vil kle deg! Men skriv ikke dokumenter er du snill! Vi som har jobber hvor det er viktig kan ikke komme med unnskyldninger som: "Hvis du fokuserer på hvordan jeg ordlegger meg i innleggene, da kan det være altså! " Hva skal man da vektlegge lissom?

Skrevet

Nå blir jeg bare ekstremt provosert,

Såklart skal du vektlegge deg i hva jeg skriver, men grenser får det være på ordretting.. Jeg jobber i et stort firma som du garantert har hørt om, og jeg trives ved å ha jobbet der lenge.

Jeg er lei av all denne småpraten deres,

Hva tror dere denne siden er til, hæ?

Kanskje for de som har spørsmål som ikke tør å spørre dem til så mange andre? Jeg er for det andre ikke gammel dame, jeg er en normal, gjennomsnittlig normal kvinne i forhold til dere andre her inne..

Ikke rart de har laget et forum for sånne som dere, og kort sagt meg da, som dere selv mener...

Skrevet

"jeg er en normal, gjennomsnittlig normal kvinne i forhold til dere andre her inne.. "

Med andre ord: normal eller?

Skrevet

Nå er det nok altså,

PROVOSERING, vet dere virkelig ikke hva det betyr nå, da??

skjønner sinnsykt godt at arbeidslivet er ukjent for dere..

Skrevet

Til anonym , 13.10

- Man skal jo vektlegge seg i det man skriver, men ikke om ordene er rettskrevet..

- VI SOM JOBBER - det er meg og deg, det.. :-)

Skrevet

Men siden alle dere er mot meg, hva er poenget deres?

Skrevet

Kopierer inn dette:

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-) Slit det med helsa!

Altså, dere som absolutt må slenge dritt og ikke kan eller vil forstå at dette opprinnelig var et forum for de som ikke vil stå frem med nick, men som kan ha mange rare spørsmål og ikke vil bli gjenkjent på en eller annen måte, dere kan enten gå tilbake til sandkassa eller grow up! Vær så snill!

OG det er barnslig å kalle ei voksen dame på 45 år som gamlemor. Husk dere selv også fyller 45 år en gang om 20-30 år og DA merker du at det faktisk ikke er noe alder i det hele tatt. Kun et tall. Kanskje du attpåtil skjemmes over hvor barnslig du var en gang! Men enkelte vokser aldri opp. Mulig de har en medfødt hjerneskade!

Dette er ikke HI og ei heller er jeg bikket over 40 tallet!!!

Skrevet

Jeg har ikke kikka på skrivefeil heller jeg... Men hun her bør roe seg og lese en gang til hva hun skriver, skal man kunne ta det seriøst!

Anno 13:10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...