Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #76 Skrevet 6. mai 2010 Det er bra vi har noen som er litt humoristiske her inne.. hehehehhe.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #77 Skrevet 6. mai 2010 BEKLAGER, dysleksi kan være noe som faller deg inn, eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #78 Skrevet 6. mai 2010 Det heter VÆRT borte i slikt, ikke hvert!!! Hvor mange ganger må jeg si det??? "Jeg blir oppgitt av deres oppførsel ovenfår dette innlegget først og ..." Finner du en feil her,eller skal jeg finne den til deg også??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #79 Skrevet 6. mai 2010 Denne tråden her beveger seg i retning av en dib/bim klassiker.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #80 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er helt enig med HI. det er bare dritt slenging og surr her inne... Hva skal vi med et slikt forum om man ikke kan ta det seriøst?? Har ikke noe med at HI er 40 år, hun har folkeskikk og respekt for andre. det er det dere andre mangler. Drittunger så det jomer! Jeg her helt enig med deg HI Hilsen jente på 23 år!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #81 Skrevet 6. mai 2010 Kan ikke dere bruke øynene deres like mye som dere sklir fingerne deres over tastaturet ???? JEG HAR SKREVET AT JEG HAR DYSLEKSI, MEN FAEN SOM ØKONOMIEN ER PÅ PLASS OG JOBBEN SITTER I TRYGGE HENDER SELVOM JEG HAR 3 UNGER !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg bare skjønner IKKE hvorfor dere gidder å bruke energi på å rette opp mine feil, eller trakasere meg på denne måten.. B-a-r-n-s-l-i-g!! Men nå er det faktisk natta på 10åringen, "by the way"... - Er det litt tidlig kanskje ???????????????????
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #82 Skrevet 6. mai 2010 Ærligt talt Hi?? Jeg er ei av de som kanskje sloss mest mot mobbing og ukultur her inne, og forsvarer ofte de jeg føler blir tråkket på . MEN hva du er ute etter her skjønner jeg virkelig ikke?? Eller jo jeg skjønner inntensjonen din , men så langt ifra fremføringen av den. Isteden for fremme hvorfor det er lurt å være skvær mot de du skal debbatere med/mot, så påtar du rollen som allmektig og bedre en alle andre og for å ta det helt ut må du også legge til at du er 45 og veldig mye klokere?? Ehh, jeg blir 42, og ble egentlig bare flau. (
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #84 Skrevet 6. mai 2010 Ja, det er forskjellen på meg og deg - alderen !!!! - Som du sikkert har lest, og har skjønt, blir jeg lett provosert og det er der jeg har DEG !!! Men jeg går får faen ikke rundt å tror jeg er gud, men jeg er faen meg en av de klokeste her inne !! Se på alle "kommentarene" som er sendt inn til mitt innlegg, så skal jeg SPÅ med mine fine evner at jeg lett er ganske smart ja - det er derfor jeg har en god jobb, økonomi og stilling på jobb.. På min bekostning er ditt innlegg bare latterlig...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #85 Skrevet 6. mai 2010 Ok, Ok... Jeg blir så provosert så tilslutt bare skriver jeg ordrett det jeg vil si ! Men hva er budskapet til alle dere som er imot meg da? Mitt budskap står i første innlegg Men som sagt, ikke gjør meg mer provosert - da blir jeg ubeskrivelig provosert, delux !
Cat.68 Skrevet 6. mai 2010 #86 Skrevet 6. mai 2010 Be my guest......... Kan være du er Einstein for mitt vedkommende, men som de svakes forsvarere gjør du en heller dårlig jobb, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #87 Skrevet 6. mai 2010 "Men som sagt, ikke gjør meg mer provosert - da blir jeg ubeskrivelig provosert, delux !" Haha,kommer med trusler også nå. Nå er jeg sint..pass dere..snart er jeg ENDA mer sint.... HHAHAHAHA:) Gå å legg deg gamlemor.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #88 Skrevet 6. mai 2010 Here we go again... Nå begynner denne drittslenginen deres på nytt.. Hva er poenget deres, det har jeg ikke fått svar på ?? Jeg har gått gjennom mye i livet mitt, men så mye til tull har jeg ikke hvert bort på et forum.................
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #89 Skrevet 6. mai 2010 Tror du bare er et forumtroll selv jeg. Det ble etterhvert vanskelig å ta deg seriøst.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #90 Skrevet 6. mai 2010 Skal jeg virkelig bevise for deg at du er fjern ?? Du kaller meg gamlemor... DET ER PROVOSERENE DET.. Du har hvertfall ikke passert 40årene..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #91 Skrevet 6. mai 2010 Helt seriøst, jeg minner om det jeg skrev tidligere.. Nå sitter jeg her å prøver å si til folk på en vennlig måte at de må oppføre seg, og slike formeninger finner jeg meg ikke i ! Mulig du syntes jeg er et troll, men jeg kan ikke si jeg er et troll så lenge jeg prøver å hjelpe alle her inne...
Cat.68 Skrevet 6. mai 2010 #92 Skrevet 6. mai 2010 Hvis du mener det jeg skriver er drittslenging så skjønner jeg du sliter med det som blir skrevet her inne. Dette er på ingen måte noe drittslenging. Jeg forteller deg akkurat hvordan jeg oppfatter, og hva jeg mener om det du skriver og hvordan du presenterer det. Jeg har ikke noe ansvar for at du må like det jeg mener. Den dagen jeg gir deg møkk som går på deg personlig, kan du lekse meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #94 Skrevet 6. mai 2010 Det er ikke hovedinnlegget ditt som jeg reagerer på. Jeg er enig i mye av det du skriver der. Jeg reagerer på at du, selv med 10 års erfaring fra dette stedet, gidder å krangle om å ikke krangle.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #95 Skrevet 6. mai 2010 Men min provoseringsfaktor ar sunket litt nå, men jeg har ikke fått vite ordentlig - hva mener dere som virkelig er imot meg? Har sendt ut linkt til min søster om denne tråden, og jeg får FULL støtte fra henne <3
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #96 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har også sendt en link til min søster, og jeg har full støtte fra henne!!!!!!! Du er rar du HI, Du begynte kankje med gode intensjoner i denne tråden, men nå har du sagt så mye dumt at det tar litt av.....Jeg prøvde å hjelpe deg, det ble du også provosert av, og har ikke svart meg på hvorfor. Jeg tror du er et troll jeg, og nå har jammen meg jeg også blitt det.... =(
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #97 Skrevet 7. mai 2010 haha, når nøden er stor, så sender man link til sin søster, for hun må vel pent og pyntelig falle inn under dine rekker? Du som blir så sinna binne av småtterier, du hugger vel av hodet på din kjære søster hvis hun ikke er enig med deg som jeg skrev tidligere, legg deg nå ned, før du blir skada! Her inne får du aldri et rosenrødt forum der alle står i ring og synger "Jesus elsker alle barna...". Men TAKK for morsom tråd, har ikke ledd så mye siden same trusa!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #98 Skrevet 7. mai 2010 Da må jeg beklage dere hvis jeg har virket litt opphisset, men noen ganger er min terskel nådd av trakasering inne på dette forumet. Jeg må få lov til å få ut ting jeg mener, og at jeg blir kommandert som "gå å legg deg..." så topper det kaken i mitt hus. Jeg syntes dere skriver som tullinger, og at dere virker så patetsiske som ikke setter dere inn i min situasjon. Omtanke, det er noe dere bør vise mere av her inne, får jeg regner med dere har det så lenge dere sansynligvis er mødre / er gravid. Jeg minner om at jeg har masse omtanke, siden jeg starter med å ta alle andre i forsvar.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #100 Skrevet 7. mai 2010 Jeg syntes du var snill som forsøkte å hjelpe meg i starten, Takk hælladussan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå