Gå til innhold

Kan folk ta seg sammen her inne eller ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev;

"Holde deg inne på skravle ;o) Der er det OK! "

Det var et tips(noe som hi tydligvis ble provosert av), fordi det er helt cazy her inne =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å ta det siste først - hun bruker alder som ett poeng. DET er ett dårlig poeng og det får hun beskjed om!

Så det neste: Hovedinnlegget er ikke ett innlegg som er omhandlet av intensjonene med dette forumet det heller! Hvorfor kan hun ikke ha nick? Hva har hun å ha dårlig samvittighet over? Hun er bare ute etter å lage diskusjoner og det får hun! Hadde hun vært 45 år og sitti på jobb i dette store firmaet hadde hun logga av for 3 kvart siden

Skrevet

JA,hva skal man si??

Blir ikke sint heller vet du, blir bare veldig veldig skuffet..

Skrevet

Hahaha, hva skal man svare? Du må nesten slutte å behandle alle andre som barna dine!

Skrevet

13.56;

Dagens =) Den passa perfekt da ;o)

Skrevet

Da har jeg jo hvert borte noen timer,

men er virkelig dette noe dere hisser dere opp får, og noe dere gidder å bruke krefter på?

Jeg sitter i en bra stilling på jobb i min 70 % stilling, og jeg trives bra og alle sammarbeidspartnere er imponert over mitt arbeid som gjøres på jobb, så det er ekstremt rart at alle skal kvekse ned på meg KUN fordi jeg ber dere oppføre dere ?

Og hvorfor jeg ikke signerer med nick er min sak, men jeg kan ikke si dere bør være så jævlig tøffe i kjeften - får dere er ganske "anonyme" der dere sitter også..

Mvh

HI

Skrevet

Du har VÆRT borte noen timer, ikke HVERT borte!

Skrevet

HI: Legg deg nå ned, før du blir skada! Hakkuna Matata!!! Du må legge baken i fortida vet du!

Her inne er det galskap og fornuft i skjønn harmoni, og alle kan få blåse ut så mye de vil! Jeg er rivende uenig i 50% av svarene i mnage poster her inne, ganske så enig i 75% av svarene, og hopper over 60% av postene.... Nei... det ble feil gitt, vent litt a.... ehhhmm, jo sånn var det : 50% uenig, 75% ganske så enig, 60 % hoppe over... nei, det blir jo for mye det å! Æsj! Strunt samma!

ANYWAY! Har du vært her inne siden tidens morgen, så kanskje det er på høy tid å gå av med DIB/BIM/BAM pensjon og leve livets glade dager i Majorca??

Skrevet

Jeg bryr da meg ikke om hvor mange % av mine post du har lest, men dere bør være såpass oppegående nå og oppføre dere ordentlig.. Værsåsnill, skjerp dere!

Min 10åring har bedre oppdragelse og skikk en det, dere har..

Skrevet

Jeg betviler igjen at du er 45 år og jobber i noe stort firma. Ingen voksne sier "hvert" konsekvent. Dumming.

Skrevet

du, tar du ikke en spøk ell?? Her prøver jeg å lage litt humor, og blir møtt av surmaga kommentarerom at jeg er mer umoden enn en 10 åring.... Takk for det!

Skrevet

HI

Jeg skrev;

"Holde deg inne på skravle ;o) Der er det OK! "

Det var et tips, fordi det er helt cazy her inne =)

Det ble du såååååå provosert av... Skjønner du nå hva jeg mener eller??? Følte jeg gav deg et godt tips, men nei da....

Gjest sug lut
Skrevet

Rent bortsett fra at BIM ikke har eksistert i femten år, liksom.

Skrevet

sug lut! HEI!! lenge siden jeg har sett deg! Kan du ikke beære oss med et skikkelig comeback på denne tråden ? Har savnet dine vittige tilbakemeldinger og skjønne poengteringer:)

Prøve å lage litt (dårlig) humor noen svar opp her, men HI virker mer enn noe sinna, og jeg tror helst hun trenger å skrike i en sintepose....

Skrevet

Sinnaposen min er ekstremt full av PROVOSERING, pga DERE !!!!!!!!!

Gjest sug lut
Skrevet

Liten sinnagnom? De sprekker når de blir sinte nok, det er alltid like festlig. Jeg har ikke lest tråden (den er laaaang ja) - mulig jeg kommer etter.

Skrevet

heeeerlig ;) jeg kan ikke for alt i verden fatte at noen folk mener du er en negativ del av forumet her! Jeg elsker å lese dine tråder og dine svar, du beriker oss alle ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Akutt overgangsalder? Så gammal som du er bør du passe deg så ikke du får hjertestans.

Skrevet

Åh, endelig en voksen person som forstår seg på verden og livet !

Nå skal jeg legge mitt eldste barn, så i mellomtiden så kan dere tenke i fornuft om dere syntes dere har svart praktisk iforhold til det innlegget jeg startet med, mine kjære...

Gjest sug lut
Skrevet

Du skal LEGGE femtenåringen? Vaske ham og susse ham og sånn også?

Skrevet

Luten; han er bare 10

Skulle bare si i fra siden du ikke har lest tråden....(siden hun bomma med at hun hadde sittet her 15 år, gikk hun ned til 10 år...)

Gjest sug lut
Skrevet

Legger man tiåringer da? Det har jeg faktisk heller ikke vært borti. Skrike for syttende gang LEGG DEG, muligens, men ikke mer.

Orka bare ikke lese gjennom veldig grundig... takk for oppklaring. Ikke så greit når man ikke vet hvor gamle unger man har, selvsagt.

Skrevet

Lett å gå i surr når man har sittet her i 15 år....

Nei, 10 år mente jeg..........!

Skrevet

Jaggu godt det ikke bare er meg som skriker LEGG DEG! med jevne mellomrom. Forfriskende!

Skrevet

Jeg må finne på noen unnskyldninger for å roe dere ned,

men dere må skjerpe dere.. Jeg står på mitt, og nå er det virkelig NOK!

Dere kritiserer meg mere enn noe annet, KUN fordi jeg sa at noen inne på BIM må slutte å skrive ting som andre kan blir såret av.

Herregud.. Jeg mente jo ikke å legge eldstemann, men noen her inne er smarte nok til å skjønne at noen ting heter "UNNSKYLDNING", eller har dere kanskje ikke hvert borte i noe slikt, dere..

Jeg kan bare si, det er ikke så mye unnskyldninger i min jobb- for jeg bra stilling, god orden på økonomien og alt slikt og mannen min er riktig så stolt av meg !

Så, hva er egentlig problemet deres? Jeg blir oppgitt av deres oppførsel ovenfår dette innlegget først og fremst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...