Gå til innhold

Kan folk ta seg sammen her inne eller ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hvert her inne lenge. Jeg er en kvinne på 45 år og har tre vidunderlige barn.

Jeg har hvert her inne på BIM siden jeg fikk mitt første barn som 30 åring, og det har alltid hvert noen tullinger her inne. Men kan dere ikke være litt støttende her inne til de som dere "skjønner" trenger støtte og omtanke istedet for å kommentere i innleggene dems at dere tror de lager innlegg som er falske.. Det skaper hverten "trivsel" eller omtanke for den personen som startet innlegget.. Personlig gjør det MEG, ingenting å få høre negative "innspill" i mine innlegg, men noen ganger blir jeg litt oppgitt av de som sitter her inne og tror de kan si hva de vil - og på andre siden av PC sitter det kanskje en hjelpesløs kvinne som tar seg nær på det du skriver..

Bare tenk dere om hvis DERE selv hadde det vannskelig å spurte om råd her inne, det hadde ikke hvert så jævli* kult å få spydige kommentarer tilbake, hva?

Oppfør dere - vi er tross alt kvinner ! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal man ha skikkelige svar, så ikke post innlegg på anonym-forumet!!

Skrevet

Tenkte du på noe spesiellt eller bare sånn generelt...?

Skrevet

Generelt :-)

Jeg leser mange innlegg her inne, men kommenterer sjeldent. Mye man kan le av her, og andre ting som ikke er så morsomt - men jeg kommenter aldri hvis innlegget ser ut til å være sårbart for personen som har skrevet det..

MYE MULIG det er falskt det som står, men som plaster på såret hjelper det bedre å få bra tilbakemeldinger..

Det vet vi som er kvinner, hehe.. :)

Skrevet

Seriøst: Vil man ha skikkelige svar går man ikke inn her. Har vært slik siden 2006. Jeg synes forøvrig det er irriterende å ha moren min her inne...

Skrevet

Veldig godt gjort at du har vært her i 15 år, når det bare har eksistert i 10.

Skrevet

Holde deg inne på skravle ;o) Der er det OK!

Skrevet

Dere skjønner jo ikke hva poenget mitt er..

OK - BEKLAGER AT JEG SURRET MED AT JEG HAR HVERT HER I 10 ELLER 15 ÅR.. DET BETYR NOK MYE FOR DEG, TENKER JEG...

men jeg sier bare fra! Ikke diskuter med meg om hvor jeg bør skrive slike innlegg, det blir jeg bare provosert av..

Skrevet

Og da kommer hun å skyter oss i hodet.... Moahahahaha

Skrevet

Ta dere sammen..

Dere oppfører dere som noen småunger..

Skrevet

Du er skikkelig mamma du og da blir jo alle småunger vet du

Skrevet

Hvis du er 45 så vet du at det ikke heter "Hvert" men vært.

Skrevet

hehe gamlemor :)

Provoserer vi deg??

Sånn er det på anonymforumet. Vil du ha seriøse svar går du til en venninne, eller EKTE mennesker.

Hvis ikke kan du gå på skravlesiden,eller andre forum der man signerer med nick.

Skrevet

Men du hi - seriøst. Har du sett innleggene i dag? Forventer du at mottakerne av så mye tull skal svare seriøst? Da blir det en sånn tulledag da - moro det vel?

Skrevet

Jeg har provosert ei gammel dame i dag...

SORRY ALTSå =)

Klem fra

Skrevet

Les det innlegget jeg startet med, å se ting fra andres sider - så skjønner dere kanskje hva jeg mener..

Hvis dere ikke skjønner det, OK - ta bør dere la være å være her inne hvis dere ikke skjønner og ikke klarer å sette dere inn i andres situasjoner..

Skrevet

Du må da ha fått skrivekløa de fra ett sted og jeg kan bare i forstå at den kom i dag! Kan du ikke heller gjøre oss en tjeneste å hive oss ut da?

Skrevet

Såklart vil jeg ikke hive dere ut, men plutselig en dag så sitter du med en haug av spørsmål som du ønsker svar på - OI , da var det kanskje greit med en profil her inne på BIM da..

Skrevet

Jeg er ikke på BIM, sånn til opplysning. Du tror visst vi er der alle sammen.

Skrevet

Nope - er det virkelig seriøst spør jeg legen, mamma, ei venninne, en psykolog eller gudene vet hva!

Hvorfor er du forøvrig på bim? Du er jo et forumtroll! Bare full av shit snakk! Og dine råd vil du vi skal høre på???

Skrevet

Når man gjør opprør mot "gamle" damer her inne.....da er man ikke mye voksen gitt......

Skrevet

Ja ingen tvil om at det er en del barn med barn her inne.

Skrevet

Nei, når gamle damer på 45 sitter her å predikerer, påstår de har 3 barn og er på BIM? I 15 år...., da har de jammen lite å bedrive tiden med!

Skrevet

Hihi,driver å svarer og forsvarer seg selv nå,hihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...