Ccathrine Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Ja da er jeg kommet hjem igjen ifra overtidskontrollen. Fikk beskjed om at jeg har 2-3cm åpning og ligger på 5 på denne modningsskalaen, men jeg blir ikke satt igang enda. De har ingen ledig fødestue til meg, men de skulle ringe så fort de får en ledig fødestue. De regner med at jeg blir satt i gang i morgen. 12 dager påovertid idag. Men jeg skulle få komme inn idag hvis noe ble ledig til i ettermiddag. Så alle fødeklare i Ålesunds området, knip igjen slik at jeg får meg en fødestue og gutten ut.
silje3 Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Ååå kjedelig da.... har akkurat kommet hjem e å , fra sjukehuset..hadde sterke rier men det ga seg etter en stund på sjukehuset...har 1-2 cm åpning. sitt her med rier, men dem e svake men har litt bedre tid en deg da... er kun i uke 36 lykke til! fer håpe dem har tid til deg snart!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 hoff du får bare ringe inn til dem å sjekke om de har ledig rom til deg ved gjevne mellomrom <3 føler virkelig med deg ... men nå er du nærmere å møte gutten din en noen gang før
Ccathrine Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Hadde tenkt å sette meg på bakbena idag og kreve igang setting. Men har de ikke ledig fødestue så er det ikke ledig. De skal ringe senere idag hvis det blir ledig. Men jeg kommer nok til å ringe føden senere idag å høre i tillfelle de "glemmer" meg. Er vist to stykk som ligger der inne blant anett og har hatt vannavgang i 2 døyn sa legen. Målte fortsatt sammentrekkninger i magen opp i 50, men fortsatt ikke vonde.
Ccathrine Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 Blir ikke satt i gang idag fordi at det hadde kommet inn flere fødende. Skal inn til ny kontroll i morga, men er det fortsatt fult blir jeg fortsatt ikke satt igang. Har tenkt å ringe Volda sykehus og høre om de kan sette meg i gang i morgen hvis Ålesund fortsatt ikke kan.
mamma2010♂ Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Kan de utsette pga det da? Når skal du da få komme inn? Off, må være utrolig kjipt! Trodde de skulle prioritere deg like mye som de andre, er jo ikke bra å gå for lenge!
megmegmeg Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 om du blir satt igang i Volda imorgen, så kommer vi antagelig til å møtes på fødestuen:P jeg blir mest sannsynlig satt i gang i Volda i morgen:D 10 dager på overtid..
Ccathrine Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2010 Jeg får komme inn i Ålesund så fort andres babyer velger å holde seg inne slik at det blir en ledig fødestue. Andres fødsler er jo igang å de kan de ikke stoppe. Men min er ikke i gang så da er det ikke noe hastværk. Men skulle fødselen min starte av seg selv får jeg komme inn å føde. Snakket med volda, de har kapasitet til å sette meg igang. men de bruker å vente i 14dager før de begynner å tenke på å sette igang folk, å så lenge babyen har det bra velger de å vente litt til. Men jeg kunne få komme inn til kontroll hos de i morgen hvis jeg ville. Men det ser jeg ikke helt vitsen i siden jeg har kontroll i ålesund i morgen. Men kommer de med det at de ikke har kapasitet i morgen også kommer jeg til å kreve at de ringer til Volda slik at de setter meg i gang. Nesten sånn at man begynner å ønske at noe er galt slik at de bare må ta inn folk. Det sliter jo sånn på man psykisk.
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 hoff, kan tenke meg du ikke har det så godt nå! jeg har en uke igjen å begynner å slite:p må bare spørre,nå som hær er litt ålesund jenter, noen som har prøvd soneterapi? å event kan annbefale en plass? hørt at det kan hjeple fødsel igang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå