Gå til innhold

Svart barnevogn til sommerbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skeptisk til om det kan bli for varmt? Noen som vet noe ang det? Siden nurket mitt blir født midt på sommeren så tåler hun kanskje ikke at det blir SÅ varmt....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin i midten av mai og har svart barnevogn. men trekket inni er hvitt. Det går helt fint så lenge du passer på. Ikke sett vogna midt i solsteiken liksom. Så hvis det blir for varmt kan du ta mindre klær på babyen.

Har aldri hørt noe om at det ikke skal gå med sort vogn til sommerbarn!

Skrevet

Takk for svar :-) Prøver å tenke det samme, at man bare må passe på og holde seg i skygge hvis sola steiker, sikkert bare litt overbekymra.....!

Var mora mi som mente det ble dumt, men hun spolerer snart alt jeg sier jeg skal kjøpe.......

Blir sprø! Har ikke fått kjøpt noe enda for alle skal blande seg inn....! Værst med svigerfar, han er helt sprø, men det viser heldigvis at de bryr seg! Mamma spolerer og svigerfar leiter konstant etter nye kjøp....... :-P

Kan bli sprø!

Skrevet

flere som har invendinger? :-)

Skrevet

Vi har også kjøpt svart vogn, og de aller fleste vogner som finnes på markedet er sorte/mørkeblå/gråsort/mørkelilla eller andre helt mørke farger. Ikke så lett å oppdrive en lys/hvit vogn. Man setter jo ikke vognen med babyen i midt i solsteiken hvis det er kjempevarmt heller.

Jeg ville ikke brydd meg om verken mor eller svigerfar. Kjøp den vognen du liker best!

Skrevet

Jeg hadde svart vogn til min forrige og synes ikke det var noe problem. Det er jo som en over her sier, man setter jo ikke barnevogna i steiksola uansett hvilken farge den har. Svart, mørkeblå, grå, lilla.... tror ikke det er så stor forskjell. Det viktige er at du ikke stenger for åpninga med et helseteppe på varme dager (har sett mange som gjør dette).

Hilsen ei som skal bruke svart vogn til julibaby:)

Skrevet

Ah, så letta, trur jeg har funnet den idielle vogna for oss. Og for en rimelig pris :-) Så tusen takk! Da rekker jeg å kjøpe den før noen andre stikker av med den!! :-)

Takk for gode og raske svar! Skal kjøpe lyse tepper til vogna, så det ikke bli unødig varmt :-) Gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...