memather Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har skikkelig mensmurringer, akkurat sånn følelse jeg har brukt å ha rett før og etter at jeg får mensen. Har ikke hatt dette tidligere i svangerskapet, og blir alltid litt usikker når det skjer noe nytt.. Er dette vanlig? Bekymringsverdig? Andre som har hatt det sånn?
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Akkurat det samme med meg. Har ikke hatt det i tidligere svangerskap heller. Er i uke 32. Ble (som vanlig) litt bekymra, men leste meg til at det visstnok er en helt vanlig fødselsforberedende sak. Så tror vi kan slappe av og tenke at d bare er fødselen som nærmer seg
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Ikke bekymre deg for det:) Noen føler det slik når de modnes, og det kan ta ganske lang tid å modnes. Hadde det sånn innimellom i hverfall et par uker før jeg fødte første gang og har startet å få slike smerter innimellom og er 33 uker (og litt).
memather Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2010 Takk for svar Bra alt er som det skal være
sommerbaby! Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 var deres regelmessige? jeg hadde i går, ca 20min mellom hver. er bare 33+1. hadde det også i uke 27, da kalte jordmor det premature rier.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Nei, hadde det kommet regelmessig ville jeg nok ha ringt jordmor for å høre om ting er i ferd med å starte tidlig. Er jo ikke sikkert, men regelmessighet er et tegn på det.
sommerbaby! Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 var ikke noe på gang her, heldigvis. men frøkna driver og fester seg, er nok derfor =)
memather Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2010 Her er det ikke rier eller kynnere, det er ikke bølgetopper... Men det er bare mensmurringer over lengre tid, noen ganger verre enn andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå