Mamma 2010 Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Noen som kjente spark sent p.g.a. morkake som ligger delvis foran livmormunnen? Når kjente dere det sterkt, også sllik at partner kan kjenne det godt ? kjenner spark, men kan gå dager mellom hver gang. Gleder meg til ukene fremover!!!!
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Hvor langt er du på vei? Jeg er 23 uker nå og har kjent ordentlige spark i ca 3 uker nå. Når de først kom, så var det skikkelige greier. Vi kan ofte se det utenpå magen og mannen har kunne kjent det i 1 uke nå.. <3 Jeg har foranliggende morkake..
doble<3<3 Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Den ene morkaka mi er også på framsiden, men litt høyt oppe på magen tror jeg for dekker ikke livmormunnen.. Men her begynte jeg også å kjenne tydelige spark i uke 20 ca.. Fra uke 21 har jeg kjent de daglig.. Men han som ligger med hode ned kjenner jeg mindre til enn han som ligger i seteleie.. Så kjenner best spark nede på magen, men i går kjente jeg tydelig han andre også (men disse var inni).. Mannen min har kjent sparkene ei god stund påstår han, men jeg var lissom aldri helt sikker på om det bare var luftbobler som tulla inni magen ;p Min mage er på en måte veldig hard der jeg tror livmora er, så blir det litt mykere rundt på sidene.. Der det er mykt kan jeg kjenne utvendige spark vaffal, så har bare tenkt meg fram til den teorien.. Er du førstegangsfødende? Vaffal jeg var veldig usikker på hva som var baby og hva som var noe annet, men så ble det plutselig bare helt tydelig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå