vimsa .-) på overtid Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 har omgangssjuke på fjerde døgnet nå, er i uke 29, babyen spreller nesten konstant, godt han viser masse tegn til liv, for jeg har jo ikke fått i meg mer enn et par glass cola på fire døgn nå, uff, dette er kjipt. Noen som har noen gode tips, trenger så sårt å få i meg noe jeg kan klare å beholde.... trenger litt energi her.... har to barn fra før, og de sitter jo ikke akkurat stille når de kommer hjem fra barnehagen....
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 En blanding av farris og eplemost (50/50) har en god kombinajson av salter og karbohydrater, og om du drikker en slurk med 5-10-15 minutters mellomrom så øker du sjansen for at du får beholde noe. Ellers er frokostknekkebrød, tørt, det mora mi alltid kom flyende med når jeg var sjuk og som fortsatt er det eneste jeg spiser når jeg har omgangssjuka:) Det kan hjelpe litt i hvertfall. Høres utrolig slitsomt ut å være dårlig så lenge og i tillegg skulle ta deg av barn. Håper det finnes en voksen til i hus?
vimsa .-) på overtid Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2010 takk for tipset! har nå bedt mannen min om å kjøpe med farris, eplemost og froksotkenekkebrød. føler meg helt gåen. han har mye jobb for tida, så ser ham ikke så mye, men idag får jeg hjelp av svigers!! heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå