Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2010 #1 Skrevet 6. mai 2010 Hittil leder jeg: Grå joggebukse som jeg ikke så før etterpå at jeg har stått på kne i hagen med, matchet med turkis fleecejakke som er altfor lang men passe vid, så jeg ser ut som en teletubbi med ræva i knehøyde. Kronen på verket som går under tittelen "white trash slut mum" var at min datter hadde satt lyseblå sløyfespenner i håret mitt på to steder, som jeg glemte å ta ut. Hurra.
brooklyn Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Lovely!!! 1 stk utvasket har-engang-vært-svart mamma-linbukse, krøllete og fæl, full av snørr fra lillebror. Matchende grå ammegenser (ny, må sies), men med snørr på skulderen, gulp på armen (eller motsatt) og melkeflekker fra puppene. En sokk som er turkis, den andre sokken er turkis på tuppen, med små flygende elefanter på. Flokete hår sånn nesten holdt tilbake med hårbånd. Nesten. Jeg satser på å rekke å ta på mascara til rundt juletider engang. To enorme svære ikea-poser under øynene og lett oppgitt flakkende blikk, der jeg prøver å samle sammen guttene som står og hopper i alle dammer de kan finne, for å bli kliss våte før de når døren på bhg. (prøver bare å kjefte på privaten...) Jeg sporter verdens søteste lille frøken på 18 dager, så det skal sies at jeg tror (eller håper) at hun får mesteparten av oppmerksomheten. Hun var immaculate i rosa
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 Jeg slår deg på den i dag regner jeg med. Dog tror jeg det trekker noe ned at jeg hadde på meg en Bulabukse, men til mitt forsvar var den uhyre slitt og nesten hull i. Jeg hadde også en gammel fleecejakke og håret mitt var satt opp i en hestehale. Usminket og jæ%&¤g entret jeg barnehagen. Jeg hadde det travelt i dag fordi jeg har en fridag og skal rydde hjemme så jeg måtte få småripsene fort vekk og da jeg hadde satt dem ved frokostbordet sto jo selvfølgelig den mest deilige alenepappaen i gangen ved siden av mine slipperser. huff hvorfor i h%&/¤%te måtte jeg ta på meg slippersene i dag. *synkeijordenvillegravesegned* så til min skrekk ser jeg at jeg har kledd på meg 2 forskjellige typer. Ene er rød og andre er sort. vel vel...glad jeg kom meg hel hjem... i morgen SKAL jeg kle meg bedre!
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Den som slår meg synes jeg synd på: truseløs med den store treningsbuksa som hun har brukt inntil hun fant ut at den var for stor og gav den til kjæresten. Den ble min i forrige graviditet og er det fremdeles! Blå STOR t-shirt, henger ned over begge skuldrene og blotter en kløft av store hvite og blåmarmorerte bobs. Over dette har jeg toppet det hele med en strikkejakke som er blitt min signatur, strikket av min mor på 70 tallet, med etnisk bohem aktig sak, var i utgangspunktet hvit, nå en udefinerbar farge som jeg aldri har sett annet en på gamle sauer. Jeg har kun en sokk på i joggesko, hadde ikke tid å finne den andre. Jeg er klar for å brenne bål på dette og snart ikle meg min lekre ham, dette har jeg sagt endel år nå, men må vel bare lande på at driter litt for mye i meg selv. Det skal snu seg snart..........................................
prekæs Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg tipper de ser mye rart, men betjeningen går jo stort sett kledd som meg, så det jevner seg ut. Har forøvrig vært med å plukke en hårrull ut av hode på en svært så flott dame på bytur engang, Pen i tøyet men hadde på en eller annen måte klart å overse en hårrull. Hun takket pent for at vi sa i fra. Jeg var forresten ikke så gæli i dag. velourbukser, nyvaskede joggesko og matchende strikkagenser. Guttungen derimot var høyvann, men venter to par nye joggebukser i posten i morgen. Ryggen er heller ikke så gæli, (mulig det kommer av jevnt inntak av ibux) så skal på sykkeltur snart.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Hehehe, damer jeg syns dere ser fine ut hele gjengen! Hver gang jeg har fått hockeyhår gjennom natten tar jeg på meg solbriller når jeg går ut. Så danderer jeg de så fint oppå hockeyen når jeg skal inn i barnehagen. Satser på at den roer/tar blikket vekk fra den verste morgensveisen. Jeg har levert utgulpa genser på vranga. På føttene hadde jeg ikke sokker og tenkte at jeg tar bare på meg skoposer når jeg skal inn på avdelingen. Da jeg kom i barnehagen var det ingen skoposer å finne og jeg tenkte med gru på at jeg måtte traske inn i barføtt med tær som ikke hadde sett en pedikyr sånn.. Aldri... Nå var gode råd dyre og jeg vippa av meg skoene og løp barbeint inn på Storebråks plass. I sekken hans fant jeg et par Supermann-sokker og halte og dro de på meg før jeg glad og fornøyd vandret inn på avdelingen.
Gjest amandine Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Tusen takk for at jeg nå plutselig følte meg ganske fresh! Og i innleggene over har dere grunnen til at jeg alltid står opp først..Eller kanskje ikke først, for ungene er usannsynlige A-mennesker, men iallafall før gubben og før jeg absolutt må.. Husker en gang for lenge siden, sikkert på 80-tallet, da vi superstæsja beibsene sverget på at vi aldri skulle gå ustelt ut av døra.. Nå er jeg ikke akkurat stilig til hverdags, det skal jeg gladelig innrømme, har garderobe som får plass på et frimerke og ettervekst som skulle vært hos frisøren for lenge siden... Men hårstrikk til nødhestehale og maskara er et must... Og kaffe;) Ha en fin dag!
Aliena Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Var relativt ordentlig i tøyet da jeg leverte i barnehagen i dag. En liten hake var at jeg gikk med bukseknappen åpen, siden jeg er åtte uker på vei og ikke får igjen buksa. Da jeg strakk meg for å nå øverste hylle fikk de ansatte se både hvit mage, utvasket stringtruse og kesiersnittarr. Hjelper lite med akseptable klær da.
Ikkelektuell Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Jeg snek meg rundt i morgenmørket i vinter iført joggebukser og en utvasket hettejakke når jeg skulle levere i bhg og syntes jeg så ut som en dass. Nå skjønner jeg jo at jeg ikke hadde stort å frykte. PS. Til henne som fryktet at Bula-buksene ødela for vinnersjansene hennes; no worries. De gir deg snarere et fortrinn i denne konkurransen. Hull i knærne eller ei.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. mai 2010 #10 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har ingen konkrete greier å komme med, men siden jeg bor 50 meter i fra barnehagen -og går hjemme med en småttis, så tør jeg egentlig ikke tenke på hva jeg har gått i der i vinter.... Dette inkluderer også slippers i 25 kuldegrader... Begynner egentlig å håpe på at jeg størstedelen av gangene har klart å levere med ammepuppene INNI klærne..... hvem vet? Pysj under overtrekksbukse er jo forresten en hit :-)
yasmina Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Tenk hvor godt dere har det da, her lurer de andre naar de ser jeg ikke har faatt stellet neglene mine den siste uka...
Gjest sug lut Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 For et annerledes liv, Onemorepls, er det bare high maintenance wives rundt deg? Her skiller man seg jo ikke så totalt ut tross alt (selv med hårsløyfer) om man har en styggedag...
yasmina Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Det er iallefall nok high maintenance wives her for aa si det slik. Har faktisk vaert paa en lunsj hvor man i 2 timer diskuterte hvilken neglesalong som er byens beste for aa snakke om siste nytt innenfor veskefronten. Og siden jeg gaar til neglesalongen ca en gang hver 6 mnd ( mener aa skjerpe meg , men maa faktisk haa tid tid frisoer, spa, massage, personlig trener osv ogsaa) saa hender det jeg henter ungene paa skolen med knyttede never...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå