Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert dersom din mann hadde sagt dette til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann, 5 år yngre enn meg som er 38 vet at jeg ønsker meg et barn til. Han vet også at jeg er redd for at tiden skal renne ut for meg... Han sa til meg en kveld at han ikke ville ha flere barn med meg, men dersom det ble slutt og han fikk en ny dame, så ville han kanskje ha barn med henne... Og han vil at vi skal være sammen... Jeg sa til han at jeg var redd for å bli bitter dersom han bestemte at vi ikke skulle ha flere barn, at tiden min rant ut og han fikk barn med en annen dersom det ble slutt mellom oss. Dette sa jeg for ca 2 mnd siden. Jeg har aldri blitt så såret over noe noen har sagt til meg, og mener at det er ondskapsfullt og kontrollerende å si noe sånt. Kanskje ikke så rart at jeg har satt følelsene for han litt på pause, og har en fortløpende vurdering av om jeg skal være sammen med han lenger...

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Dette er en mann som ikke føler seg som del av et voksent og forpliktende forhold.

Jeg ser faktisk nesten på det som en avslutning. Å si at han kanskje eller gjerne vil ha flere barn, men bare med en annen kvinne enn deg, er som å si at ditt og hans forhold ikke er noe han satser på eller ser på som langvarig.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde vært ute av døren umiddelbart. Ikke nok med at han ikke vil ha barn med deg, men han tenker også fremover at han kan komme til å være sammen med noen andre.

Jeg hadde prioritert det å få barn enn å bli hos denne fyren, på han premisser.

• 1 måned senere...
Skrevet

enig med de andre! dette kan umulig gjøre deg lykkelig? da vil du kanskje alltid gå å tenke: tenk visst?

Jeg hadde aldri akseptert å bli behandlet på den måten, en person som elsker deg sier ikke noe sånt!!

Skrevet

Jeg tror at denne mannen er sammen med deg til noe bedre dukker opp. Ser for meg at du plutselig blir dumpet, så går det noen mnd så skal han ha barn med noen andre. Da sitter du igjen alene.

Jeg ville dradd og funnet en mann som virkelig elsket meg som ønsket seg barn, det er mange menn som også kjenner på dette med alderen og er klar for å få (flere) barn.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan hende man krisemaximerer litt her (menn er enkle...)

Men sett at du går fra ham nå, han treffer en dame som er 5 år yngre enn seg selv (28) uten barn.... det kan jo hende han blir nødt til å få et barn med henne for at hun skal se noe fremtid med denne mannen...

Og du som da er bitter kan han se på og tenke godt det endte slik...

Eller du kan se på det på den måten at han vil ha en fremtid med deg alene og (forstod det som dere hadde barn fra før) også etter at barna er voksne og ute av redet. Får du barn nå så må han dele med barn til du er 60.... ???

Tøff lesing?? Beklager. Jeg hadde nok gitt min man måne (om han hadde hatt hår) om han sa noe sånn. Forsøker bare å vise deg andre perspektiv... ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt opp resten av min fertile alder på denne mannen. Få han ut, og kom deg ut selv. Finn en annen mann som vil ha deg (det virker dessverre ikke som din nåværende mann vil det, da han vurderer situasjonen slik) og som ønsker barn med deg.

• 2 uker senere...
Skrevet

kast ikke bort tiden din på denne skaphomsen. kom deg videre i livet, og finn deg en annen snarest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...