Gå til innhold

sex...


termin 18.05.10 *overtid*

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er begynt å mase på mannen om sex, for å få fort gang i modningen? Mannen min er ikke spes interressert. Og er det noen som kan bekrefte el. ihvertfall tror at det hjelper med litt kos i sengehalmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... He he :) Trengte ikke mase så masse da.. Med 9 dager til termin prøvde vi (etter råd fra jordmor faktisk!), men uten resultat dessverre... Nå 5 dager til termin, og vi har en ny "avtale" i sengehalmen i morgen, ha ha :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde dette "trikset" 11 dager før termin med førstemann, og riene startet etter ca 1 time, og gutten kom dagen etter :) Så ja, har veldig tro på det, og kommer nok til å prøve det igjen når dagen nærmer seg... Har 23 dager igjen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hjelper i den grad at det blir modnet fra begge sider. siden sæd modner nedenfra:)

vi har 3 uker igjen og ikke prøvd sex ennå men må vel se om det fungerer:) skader hvertfall ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker,men alt må være modent. Med barn nr to startet fødsel etter sex, men var da 7 dager over tiden.. Har 14 dager igjen, men sex i går satte ingenting i gang. Altså for tidlig... Får prøve igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstemann prøvde vi sex for å tjuvstarte. Første to gangene resulterte det i maserier/modningsrier. Andre gangen ble det maserier etterfulgt av at slimproppen gikk og fødselen startet...

 

Denne gangen prøvde vi på sengekos natt til onsdag. 30 min etterpå kom maseriene/modningsrier. Hadde maserier i nesten 7 timer før det ga seg. Men etter det så er livmorhalsen blitt moden og barnets hode har festet seg. Så nå skal vi prøve igjen i natt og se om kroppen er moden nok til å sette i gang for alvor ;)

 

Om ikke annet er jeg overbevist om at sex er med på å modne livmoren!!!

 

Ps. Jeg måtte spørre mannen min, trengte ikke mase da men... Viste seg at han var tilbakeholden med sex fordi han er redd for å treffe babyen ;) he he.. Nå er han ikke det.. :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

Tror jeg venter noen dager til, og så skal eg no alltids få overtalt denne mannen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...