Linko78 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Er det noen flere som opplever smerter / plutselige intense "stikninger" der nede (blæra/urinveiene) ? Jeg var hos jordmor igår og har ikke UVI heller.. Når jeg er oppe og går kan smertene PLUTSELIG komme, slik jeg må stoppe helt opp. Det gjør så innmari vondt- men etter 30 sekunder så slutter det.. Skjønner ikke hva det er? Hilsen førstegangs i uke 34
veronicass Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 som om jeg skulle ha skrevet det selv, har akkurat det samme, og har hatt det ganske lenge nå, er selv 36+4. Har hatt mye av stikkingene, kynnere og nedpress.. var innom riksen en tur i uke 34 pga alt dette.. de tok da innvendig UL og da hadde jeg kort livmorhals, bare 14 mm.. Har hatt flere UVI, så har hele tiden trodd det var det som gjorde at jeg hadde stikkinger.. Lege/ jordmor sier at det kan vere babyen som presser på noen nerver.. Men det føles ikke ut som at det er det er. hmmm..
Fødeklar med stor F Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 har det samme, og det stikker noe voldsomt, og det kommer som sånne støt liksom..utrolig plagsomt og vondt... Har lest her og andre steder at enten er det modning eller babyen som klemmer på nerver eller noe...Ikke noe unormalt og farlig:)
Hurra <3 Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Min jm var helt tydelig på at det er modning; livmorhalsen som begynner å trekke seg oppover (blir kortere) og babyen som presser på. Men hos meg varer det max et par sekunder hver gang. Under en uke til termin og har hatt dette i en god del uker allerede.
Linko78 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 Takk for svar til dere alle, betryggende å høre det ikke er bare meg som har det sånn. Godt å høre det ikke er noe farlig ihvertfall. :-)
Minimo <3 Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Guri :/ når begynner modningen? Er i uke 31 + 4 no og har hatt disse stikkningeene en stund :S Er det normalt?
veronicass Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har hatt stikkingene lenge, vertfall 2 mnd, og er nå i uke 36+4 men er nok det som har gjort livmorhalsen kort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå