Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk tilfeldigvis innom der i forrige uke og kom ut igjen med et par skikkelig fine bukser og en skjorte til sønnen - for 80 kr (merkene name it og Me too). Så der skal jeg begynne å kikke innom iblant :)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp :) har funnet noen skikkelig fine strikkeklær på freetex, som jeg aldri hadde funnet ellers ;) Jeg bruker freetex til å handle inn kostymer og slikt også :) Og noen ganger finner jeg fine ting til meg selv :) Og de freetex butikkene som har møbler osv er jo rene gullgruva!!

Skrevet

Har funnet endel fine ting på Fretex. Blandt annet ett par helt nye skisko, nye Nesna Labber, et bord, cd-plater og morsomme kjoler.

Digger Fretex :-)

Skrevet

nei, jeg liker ikke brukte klær. Ikke at jeg har sett noe fint heller. men har kanskje ikke vært på de riktige fretex-butikkene.

Skrevet

liker ikke brukte klær? Det var da en rar holdning?? i oslo har de veldig fine fretex og bruktbutikker, emn det er ofte litt dyrt der, men til gjengeld kan man finne kupp som man aldri hadde funnet ellers, siden noen kjendiser til tider donerer klærene sine til fretex ;) Og de handler jo ofte rett fra designere osv, så det er jo ikke hennes og mauritz klær!

Og man kan virkelig finne flotte klær fra gammelt av som man aldri akn finne i vanlige butikker :) En nydelig kjole i ekte sikle fra 50 tallet har jeg blitt den heldige eier av :) Den er arv fra min bestemor, emn slike plagg kan man finne på brukthandel! Og ikke gå glipp av antikk messer, loppiser osv, man vet aldri hva man kan finne!!

Skrevet

Jeg er innom Fretex Unika i Markveien og Fretex på Majorstua av og til for å se om de har fått inn noe bra, men jeg handler mer på andre vintage butikker.

Gjest ->>-
Skrevet

En sjelden gang, men jeg synes ofte de er overpriset og jeg har betenkeligheter med å gi penger til Frelsesarmeen. Så heller loppis.

Skrevet

har blitt lært opp til at brukte klær er fy,fy å handle...så har jobbet en del med meg selv da eg egentlig er for å kjøpe brukt..har arvet og kjøpt brukte klær til barna, nå er det bare meg igjen:)

Skrevet

Jepp! Fretex, loppis og bruktbutikker generelt er for meg et eneste stort skattkammer. Elsker det!

Til datteren min har jeg funnet noen fantastisk fine hjemmestrikkede jakker og kjoler til 30-50 kroner. Har også funnet kule merkeklær til henne for en billig penge. Og klærne ser helt nye ut, er knapt brukt.

På Fretex har de bukser som koster 149 uansett merke. Har funnet utrolig mange kule jeans der til meg selv. Alt fra Versace til Replay og June77. Gidder ikke kjøpe brukte H&M-klær, men er morsomt å gjøre skikkelige kupp på merkeklær jeg ellers aldri ville sett meg råd til å kjøpe. :)

Skrevet

Har aldri handlet klær på fretxex.

Men har kjøpt andre ting som feks. barnebøker on interiørting. Men som en sa lenger oppe, er ofte veldig overpriset.

Skrevet

nei desverre så er det ikke fretes her jeg bor. Men jeg var engang i tromsø, og fant 2 helt nye levis bukser (med merkelappen på) til 80 kr stykket. Akkurat min str..... Men det er 8 år siden nå da. Tror jammen jeg må stikke innom neste gang jeg er der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...