Gå til innhold

Når begynner dere kjøpe inn utstyr?


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

De andre gangene har jeg kjøpt inn tidlig, men er så redd noe skal gå galt denne gangen siden det er risiko svangerskap, så tør ikke handle før etter uke 30 tror jeg.

 

Har veldig lyst kjøpe litt og litt nå, men er så redd jeg blir sittende med dobbelt utstyr om noe går galt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du gjerne vil handle allerede nå Osima.Jeg har kjempe lyst selv.Men tenker å vente en god stund til.Man vet aldri å ting ville bare blitt enda verre hvis noe skulle gå galt å man sitter der med alt tøy og utstyr.Men gleder meg ille til jeg kan begynne å handle inn ting.

 

Vi satser alle på at ting går perfekt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som dere, har veldig lyst å gå igang med innkjøp, men er redd for at noe skal gå galt.. Veldig mange vintervogner til salgs på finn.no nå, dabber nok av litt når vi nærmer oss vinteren igjen.. Men får liksom ikke til å kjøpe så tidlig...

 

Begynner nok å kjøpe litt klær etter ordinær ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forrigemann "feiret" vi ordinær ultralyd med å kjøpe en en body i lyseblått:-) Ellers ventet vi ganske lenge, sikkert nærmere uke 30.

 

Tror det blir noe av det samme denne gangen, selv om det sikkert blir mye arvetøy - særlig hvis det blir en til lyseblå:-)

 

Men det er nå utrolig koselig å gå og kikke og... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i min 15 uke nå og har kjøpt ett par sokker og en bukse og genser..

 

resten ska vi vente med til vi har vært på ordinær ul og får bekreftet at alt er bra osv xxxxxxxx

 

er alt bra da..kjøper vi det som passer hvis vi kommer over gode tilbud osv eller om jeg bare finner noe jeg MÅ ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har vi kjøpt inn en gyngeflodhest (!) til barnerommet, men det teller jo ikke akkurat som utstyr og er mer i kategorien ville impulsskjøp etter idé fra min mann.

Skal til Norge i sommer (bor jo i Mexico) og da kommer jeg til å handle inn noen få ting som er vanskelig å få tak i i Mexico. Soveskinn til babyen og ulltøy og ikke så mye annet. Når jeg så kommer hjem igjen er jeg hele seks måneder på vei og da tenker jeg tiden er inne for å få orden på barnerommet og kjøpe inn møbler og utstyr så alt er klart til nurket kommer ut :) Gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi trenger ikke å kjøpe så mye, for vi får lånt nesten alt vi trenger. Det får vi nok i hus ganske snart, men det blir stående på et eget rom, så kommer ikke til å se så mye til tinga før vi tar dem fram. Vogn kommer vi til å kjøpe når den vi skal ha kommer på tilbud neste gang. Den var på tilbud for noen uker siden, men det ble for tidlig. Men så snart det er tilbud igjen kjøper vi.

 

Vi kjøper nok inn litt sånn etterhvert. Klær og sånne ting gidder jeg ikke å se på før vi veit hva vi får, for de såkalte nøytrale klærne syns jeg er ganske gørre. Og vi kommer til å få såpass mye at vi ikke trenger å kjøpe så mye av det heller :)

 

Jeg syns det er greit å begynne å kjøpe inn litt etter litt framover nå, alt etter hva vi finner når vi begynner å kikke litt mer aktivt. Så får vi det mest grunnleggende i hus mens jeg er i god form og har ork til å skru og fikse (samboer får nemlig mark av alt som må skrus sammen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har allerede kjøpt barnevogna og funnet fram det som var av nøytralt tøy etter guttungen. Jeg er 14+5 i dag, men føler at hvis det er noe som går galt så går det galt uansett om man har kjøpt noe eller ikke... Jeg har ikke handlet noe annet enda... men med tanke på at vi har så mye vi skal ordne før den lille kommer så syns jeg det er greit å kjøpe det vi kommer over hvis det har en billig pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med pittbull jeg altså. Man kan ikke tenke på at noe går galt. Vi har også en del ting vi er nødt å kjøpe før november kommer, og vi har rimelig stram økonomi, så vi har ikke sjans til å vente og ta alt på en gang mot slutten. Vi leter stadig etter gode røverkjøp!! Dessuten er jeg nødt til åfinne ut hva vi faktisk har fra forrige ungen også så vi i alle fall ikke kjøper noe vi egentlig kan bruke omigjen, så vi ser på klær og utstyr både i huset og i butikker allerede. Er i 15+1 nå tror jeg?? Følger ikke helt med på tellinga enda ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...