Maddi Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Gutten er 3 år, men har ikke språk. Ikke så rart vil en del si, i og med han knapt har hørt noen ting. Men han fikk satt inn dren for ett år siden, og hører vistnok normalt. Men bør det ikke være en større utvikling i løpet av ett år enn "hade, taut (kaldt), mamma,tatta (pappa),ja, lei (nei)" ?? Han forstår hva som blir sagt til han, men kan ikke svare med ord tilbake, han sikler masse, harker, og snøfter. Snorker når han sover. Når han babler høres det ut som om lydene kommer langt bak fra på en måte. Og en del opp i nesa. Eh...vanskelig å forklare. På kontrollen for 6 mnd siden sa de at alt var normal med ører, nese og hals. Men jeg klarer ikke å tro på dette! Kan de ha oversett noe? Fint hvis alt hadde vært bra altså, men dette føles bare feil! Ny legetime om to uker. Noen råd om hva som kan sies denne gangen? Forlange noe? Noen med erfaring?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Høres ut som mandler eller polypper? Begge disse henger ofte sammen med øreproblemer.
Maddi Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 hmmm... Jeg har tenkt mye på falsk mandel, men skjult ganespalte. Det må jeg lese om! Tusen takk jenter!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå