Gå til innhold

Hurra jeg kjenner liv!!!! :)


barn-er-lykke

Anbefalte innlegg

I dag ble jeg helt sikker, jeg kjenner endelig liv der inne. Trodde jeg kjente noe og tok et glass drikkeyoghurt - og sannelig fikk krabaten fart på seg. Fantastisk følelse ;) Er akkurat begynt på uke 18 nå og dette er vår første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig!

Er også i uke 18 med førstemann men har ikke kjent noe enda.

 

Var det sånn at når du først kjente det så var det ikke tvil i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg også ganske sikker på at jeg kjente liv i går :-) Jeg er ikke mer enn uke 16, men det er 3. barnet og jeg kjente liv omtrent på samme tidspunkt sist.

 

Jeg er fortsatt mye plaget med kvalme. Kjenner at det hjelper på humøret å få litt kontakt med den lille :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+2 i dag, og har også kjent endel liv de siste dagene. Har vært sånne dult i magen, kjempe moro, er ikke i tvil lengre. :D Herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg kjenner det så skjønner jeg at jeg har kjent det tidligere uten å vite at det var den lille... Satte meg faktisk ned, slappet av og lot ingenting rundt meg forstyrre. Da kjente jeg det beveget seg, litt vanskelig og forklare. Sånn forsiktig romstering på innsiden liksom:) Har tidligere vært i tvil siden det var så lite beveglese og så forsiktig, men nå var det sterkere så nå er jeg sikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig deilig og kjenne liv! Blir litt mer virkelig da. Jeg begynte og kjenne liv i uke 16, men dette er min andre, så kjenner det litt fortere denne gangen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er begynt på min 16 uke, med min første. Men av og til kjenner jeg noe dult som en av dere kaller d for. Er helt sykt å kjenne. Trodde først d var luft, men nei, er ganske så sikker nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 17 i dag, men har i hele uken her hatt en hyper leieboer i magen til tider, det er VELDIG godt å kjenne liv:) gleder oss masse til ul om 14 dager, skal bli så godt å få se lilleknert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag kände också liv før førsta gången i fredags :) det var inte att ta miste på. Jag tryckte min handflata mot det område var jag kände att det rørde sig och då kände jag det tydligt mot min handflata! Min man kände det också :) helt fantastisk känsla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...