velsignet med to Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Føler meg helt blank, greier ikke få oversikten over hva vi trenger. Storebror er født i oktober, han var det bare å pakke inn i klær følte jeg Noe annet med sommerbarn!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Lett og luftig bomullstøy, men også noe tynt ull-tøy (lue, pysj og jakke). Satset på å bruke dyne i vogna sånn at det er lett å regulerer temperaturen.
maria isabell Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 ull er fint året rundt:) ullboddyer og tynne bommuls bukser/ tynne luftige hjemmestrikka ullstrømpebukser... på litt kaldere dager bruker eg en tynn ullvest over boddyen,er det enda kaldere strikke jakke... er det kjempe varmt er det veldig fint å ligge i tynn ullboddy (ull/silke) med et luftig teppe... sommer klær er vanskelig fordi det kan være ganske så kaldt og varmt om sommeren...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Tror ikke jeg tar fram noen ullbodyer sånn den første mnd hvertfall.. Jeg har i nyfødt og prematurstrl fra før, så skulle det bli veldig kaldt, så har jeg..Men sønnen min(oktoberbarn) klarte ikke ha på seg ullbodyer særlig i begynnelsen..Ble altfor varm og svett og hylte..Men det er jo veldig forskjellig fra unge til unge.. Jeg tar nok bare fram bomullsbodyer, noen sparkebukser, noen bukser, litt sokker, strømpebukse, bomullsjakke, strikkejakke..Luer i bomull.. Dyne til seng og vogn.. Skulle det bli for kaldt, er jo butikkene åpne, og jeg har masse ekstra klær som er varmere, sånn etter forrige mann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå