Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt såg helt perfekt ut, han lå å vinket og rullet rundt inni der :) Jeg ble så lettet, for jeg har hatt en litt vond følelse denne gangen.

Terminen ble flyttet fra 14 oktober, til 9 oktober, så da er jeg vel 18 uker på vei i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vel ikke herlig?:) Å vite at alt er bra og babyen er sunn og frisk er bare deeeeilig:D

Skrevet

Gratulerer med en frisk liten gutt på vei:) Det er ingenting som er bedre enn å få beskjed om at alt ser bra ut!:)

 

Kos deg videre og nyt den voksende magen:)

Skrevet

Tusen takk :) Det er super-deilig!!! Vi vet ikke kjønn da, er bare jeg som kaller babyen "han". Har to gutter fra før og tror dette også er gutt. :)

Skrevet

Gratulerer! Det må være herlig å få vite at alt står bra til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...