Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han der moroklumpen av en far tror jeg hadde fått en fot i baken av meg hvertfall!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sign. Sitter og irriterer meg grønn her....

Skrevet

uff....han hadde ikke vart lenge hos meg ihvertfall...

for en type.

Skrevet

FIRE unger har ho fått med han. Stakkar dame!

Skrevet

latterlig type!! greit å få fruen i godt humør mellom rier, men å forstyrre midt i en rie!!! grrrr!!

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke se på!! For en idioooot!! Er så glad min mann ikke er sånn!

Skrevet

Jepp! Er helt enig med deg libe81.. Kjente jeg ble irritert når jeg så hvordan han oppførte seg!

Skrevet

Å, bra var flere enn meg som reagerte på det. Ble så provosert at jeg bare måtte slå det av jeg!! For en dust!! Ville kanskje ikke hatt med min 18 år gamle sønn på fødsel heller jeg da,men det er jo en annen sak. Synes egentlig ikke den serien var så bra, men mulig det blir bedre.

Skrevet

Han var en skikkelig idiot! Hun måtte slite med han i tillegg til egne plager.. ingen hjelp å få der, bare irriterende..

Kjente at jeg ble sinna og ville ty til vold! :-) hehe

Skrevet

Hehe, syns han var litt morsomt jeg. Han kjenner nok kona si ganske godt og vet nok hvor hennes grense ligger. Håper min kjære klarer å spøke og få meg til å le litt når jeg er i fødsel, selv om jeg sikkert kommer til å bli litt sur også. Men jeg vet jo at han skjønner når nok er nok. Han prøvde jo bare å lette stemningen litt, og det klarte han jo :)

Skrevet

Hehe, jeg irriterte meg også godt i går, det verste var da han plagde henne under riene.. Men det så ut som hun var godt vant da(fant seg i litt for mye spør du meg..;P)..

Jeg ville nok heller ikke hatt med meg sønnen min, det føltes litt rart, men samtidig var det flere gang jeg tror jeg hadde kastet mannen på gangen til fordel for sønnen..han var mye flinkere ;Pp

Skrevet

Satt og lo vi, jeg og mannen, men jeg sa klart i fra "prøv deg på noe ligenende å jeg klapper til deg". Men ja, så ut som dette var noe han mannen hadde gjort før. Men når han ble bedt om å hjelpe til og når han klippet navlestrengen så var han alvorlig og preget av situasjonen synes jeg. Hvertfall så hadde han vett nok til å holde kjeft akkurat da :P

Skrevet

Jeg måtte faktisk skru av jeg også... Ble så irritert. Dessuten er mannen min en stor "morroklump" selv, så jeg ville ikke at han skulle få noen ideer... :) Jeg ga han klar beskjed om at han fikk seg en på trynet om han plager meg under riene.

Skrevet

Fy, for et dårlig program det var. Måtte skru av etter ca 10 min, fikk helt fnatt. Takk og pris for at jeg ikke skal føde i Storbritannia og at jeg ikke har en sånn mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...