Catias Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hadde gubben min oppført seg sånn som han ene der under min fødsel, hadde jeg slått han...
WPW Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 hoho, vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis mannen min hadde ledd mens jeg hadde rier :oP
mandalay Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Haha, helt enig! Jeg hadde brukt mine aller siste krefter til akkurat det:-)
Catias Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Fy søren for en ufyselig type.....hadde blitt så sint jeg
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Nåh tårene trillet her under keisersnittet hvertfall...
mammaen til 2+1 Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 jeg brast i gråt i en blanding av frykt og frustrasjon av hun der gamlemoren som fødte og ikke maktet å presse når babyen virkelig måtte ut!! Stakkars babyer som må gjennom det der!!
mandalay Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Jeg kan egentlig ikke se på noe som har med baby'er å gjøre om dagen. I går satt jeg på venterommet hos legen, og da en rundt 6 mnd baby hostet, fikk jeg klump i halsen. Hehe, utrolig følsom...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 uff, vil liksom ikke bli minnet på hvor vondt det var, men klarer ikke helt å la være heller:p Den pressfasen på slutten der minnet litt om min egen sist; jeg kjente ikke riene og måtte presse på ren vilje og egen kraft. Gruusomt, håper neste blir bedre...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Ja, jeg også stusset litt over det der; hvorfor pressa hun ikke liksom...jaja, bra det gikk fint til slutt da!
renateda Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Gledestårer, gledestårer og atter gledestårer Gråter som ett lite barn nå jeg ser fødsler.. hehe Er helt fantastisk!!!
prinsessemamma2010 Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Uff, merker jeg ble mektig irritert på mannen til hu dama. Han sto jo bare å lo osv når hu hadde rier! Når han prøvde å låse opp døra, mens hu var på do, det syntes jeg virkelig tokk kaka...
liheka Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 jeg satt også å grått når jeg fikk med meg det med keisersnitt,kanskje pga jeg har fått beskjed at jeg mulig må det selv:(:( jeg byttet straks kanal da ja
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. mai 2010 #15 Skrevet 6. mai 2010 faen for en provoserende, idiotisk dresskledd fyr av en mann hun litt eldre damen hadde med seg!! AAAAAHHHRRG... hadde fort tørket det gliset av trynet hans ja...*smakk* over kjeften! hadde likt å sett han ta fødetesten dagfinn tok....skulle pirket i han med en oppblåst hanske og ledd når han lagde en lyd og låst han inne på dass......og slukket lyset!! moahahahahahaha:D seriøst...virkelig en kjempe dust jeg hadde kastet rett ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå