Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gubben min oppført seg sånn som han ene der under min fødsel, hadde jeg slått han...

Skrevet

hoho, vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis mannen min hadde ledd mens jeg hadde rier :oP

Skrevet

Haha, helt enig! Jeg hadde brukt mine aller siste krefter til akkurat det:-)

Skrevet

Fy søren for en ufyselig type.....hadde blitt så sint jeg

Skrevet

Nåh tårene trillet her under keisersnittet hvertfall...

Skrevet

jeg brast i gråt i en blanding av frykt og frustrasjon av hun der gamlemoren som fødte og ikke maktet å presse når babyen virkelig måtte ut!!

Stakkars babyer som må gjennom det der!!

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke se på noe som har med baby'er å gjøre om dagen. I går satt jeg på venterommet hos legen, og da en rundt 6 mnd baby hostet, fikk jeg klump i halsen. Hehe, utrolig følsom...

Skrevet

uff, vil liksom ikke bli minnet på hvor vondt det var, men klarer ikke helt å la være heller:p Den pressfasen på slutten der minnet litt om min egen sist; jeg kjente ikke riene og måtte presse på ren vilje og egen kraft. Gruusomt, håper neste blir bedre...

Skrevet

Ja, jeg også stusset litt over det der; hvorfor pressa hun ikke liksom...jaja, bra det gikk fint til slutt da!

Skrevet

Gledestårer, gledestårer og atter gledestårer :D Gråter som ett lite barn nå jeg ser fødsler.. hehe Er helt fantastisk!!!

Skrevet

Uff, merker jeg ble mektig irritert på mannen til hu dama. Han sto jo bare å lo osv når hu hadde rier! Når han prøvde å låse opp døra, mens hu var på do, det syntes jeg virkelig tokk kaka...

Skrevet

jeg satt også å grått når jeg fikk med meg det med keisersnitt,kanskje pga jeg har fått beskjed at jeg mulig må det selv:(:(:( jeg byttet straks kanal da ja

Skrevet

faen for en provoserende, idiotisk dresskledd fyr av en mann hun litt eldre damen hadde med seg!! AAAAAHHHRRG... hadde fort tørket det gliset av trynet hans ja...*smakk* over kjeften!

hadde likt å sett han ta fødetesten dagfinn tok....skulle pirket i han med en oppblåst hanske og ledd når han lagde en lyd og låst han inne på dass......og slukket lyset!! moahahahahahaha:D

seriøst...virkelig en kjempe dust jeg hadde kastet rett ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...