Gå til innhold

Vet du dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jm "får inn en finger" og livmorhalsen er myk. Er dette normalt for uke 34?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke...kunne ikke jm svare på det??må jo være en grunn for at hun har tatt undersøkelse av deg nå såpass tidlig, jeg har aldri hatt d så lenge før termin ihvertfall..

Skrevet

Nei, hun sa at det var umulig å si hvor lenge han holder seg inni der, men at hun mente at jeg ikke gikk til termin ihvertfall. Jeg har hatt kraftige kynnere med tak i ryggen, generell dårlig form, stikninger og nedpress de siste dagene, så hun ville sjekke "ståa" :)

Så da ble jeg nysjerrig på de andre som har opplevd å ha myk mormunn med en cm åpning(?) , hvor lenge de har gått osv.

Skrevet

ok, håper andre kan gi deg bedre svar;)og lykke til:)

Skrevet

Tusen takk! :) Blir spennende å se...

Noen andre??

Skrevet

Jeg har ingen erfaring selv, men jeg har hørt om andre som har gått sånn lenge. Ikke noe som skal tilsi at du nødvendigvis føder for tidlig. Så en tråd på det her om dagen... kanskje sjekk litt "lenger ut" i forumet? Der var det en dame som skrev at hun hadde hatt modning og 2cm åpning fra uke 32 eller noe, og hun gikk to uker over termin... (mulig jeg husker helt feil ang detaljene...)

Skrevet

jeg å har det sånn,er 35+0 i dag.. å var innlagt i helgen med rier som heldigvis stoppet av seg selv.. å slimproppen gikk også! å det jordmor sa til meg var at det kan skje nå å det kan skje om en mnd.. er ikke noen fasit :)

lykke til hvertfall

Skrevet

Nei, det er ikke noen fasit :) Det jeg reagerer mest på er forandring i form og forandring i kynnerne. Denne følelsen av at noe er i gjære. Blir spennende å se :)

Skrevet

blir veldig spennende å se:) merker godt at det er forandringer,:o)

når er termin din?

Skrevet

15.juni, så fortsatt fem uker igjen, men har aldri gått så lenge. Vil gjerne at han skal bli litt større før han kommer da :) Når har du termin?

Skrevet

13juni her,men ser ikke ut som jeg blir å gå så lenge... gutten vår ligger heldigvis over gjennomsnittet i str:)

Skrevet

Jeg har en veldig sterk følelse på at jeg ikke kommer til å gå så veldig lenge, men vet jo ikke om det stemmer :)

Gutten vår er også over gj.snitt. Bare 3% i uke 32, men alt teller! :) Har du en sånn merkelig følelse av at noe skjer snart? Sterk følelse av at du ikke går til termin? Merkelig altså...Har ikke kjent på dette før.

Idag er jeg veldig plaget med stikninger igjen. Satt i sofaen igår og da kjente jeg at han snudde veldig på seg, og pluitselig ble det mye lettere å puste, så det spørst om han beveget seg ned i bekkenet! :)

Skrevet

Én finger = ca 2 cm åpning.

Skrevet

åja :) Men hun sa at indre mormunn kunne være lukket likevel. Visste ikke at det var to "lag" der jeg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...