Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 ....for ikke å nevne ukene rett etter fødselen, da snakker vi sprengfulle, svære Pamela-meloner av en annen dimensjon ja:p Lekker litt melk og harde som stein, men pytt- enhver forstørring av mine myggstikk er hjertelig velkommen, enten det skyldes gravidhormoner eller melkespreng:D
Linn2007 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hehe...enig, det eneste som er kjipt er at mine ble enda mindre enn de var før da jeg var ferdig å amme ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 haha, ja det er bakdelen ved det hele- meeen, det trenger vi ikke å tenke på riktig enda synes jeg:p
doble<3<3 Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Hehe, dere har vært gjennom dette før skjønner jeg ;p Da jeg var litt yngre ønsket jeg silikon siden jeg mente mine var så små (vrangbilde siden alle mine venninner hadde meloner), nå som de vokser og vokser og VOKSER så er jeg veldig glad for at jeg ikke har ;p er jo bare 23 uker på vei og mine er store!! gått opp to BHstr allerede, hvor skal dette ende??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2010 hehe, ja du kan så si! Store blir de ihvertfall;) Jeg har vel aldri vurdert silikon, men må jo si at jeg satt pris på å endelig ha litt kløft da jeg ammet førstemann, spesielt siden resten av kroppen ikke var så mye å skryte av sånn rett etter fødselen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå