Gå til innhold

Libero startpakken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått hente lapp på den..

Siden det ikke finnes Lindex i by`n her jeg bor så må jeg til Bø i Telemark og hente den.. Og jeg får ikke hentet den der :(

Sendt mail til Libero og spurt om de kan sende den over til Kongsberg,MYE lettere for meg og reise dit.(avhengi av buss)

Tror dere det er mulig??

Noen som har hatt samme "problemet"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk også hentelapp i dag, men på en lindex-butikk nesten to timer unna, men har en lindex-butikk bare 15 min unna. og en 25 min unna. og det er også enda flere som ligger nærmere enn den jeg har fått oppgitt. så jeg sendte nettopp mail til Libero. men det kan da ikke være så vanskelig å forandre på dette?

jeg regner med de har et "lager" med slike pakker på de fleste lindex-butikker, eller hva tror du?

Skrevet

sku tor det ikke er så vanskelig og bytte om på det men..

da får vi håpe vi får svar av de i morra de dette her...

2timer unna også har du noen som er nærmere,pussig det var da

Skrevet

Jeg fikk hentet på "feil" lindex jeg... Men det er i Tondheim da, her er det 3 lindex'er. Så kanskje de samarbeider litt mer?

Uansett så skjønner jeg ikke helt at de nekter dere å få hentet ut pakken på feil butikk, det koster jo INGENTING for butikkene å gi de ut til "feil" person.....

Skrevet

Får se om får mail av de i morra og se hva de sier om det..

tror ikke det sku være noe prob men en vet jo aldri

Skrevet

på min stod det sandefjord, men bor i Larvik, jeg dro opp å spurte og her var det ikke noe problem å få ut pakken på "feil" sted...

Tror ikke de er så kjipe på det, det er jo samma liksom.... Har du spurt på Kongsberg??? ER jo samme innhold i alle pakkene...

Skrevet

nei ikke spurt der..

Kankje ringe til Lindex på Kongsberg og høre i morra hvis ikke får noe svar av Libero..

Bare tenker hvis Libero sender ut pakkene til Lindex butikkene etter "bestilling" så jeg evt ikke tar en pakke av noen eller de ikke har "bestilling" på det der inne...

Skrevet

Neida, butikkene har ett "lager" med pakker, så det skal ikke spille noe rolle om du får den her eller der...var i allefall det de sa til meg:)

Skrevet

ååå ja :)

men da ordner det seg kanskje da :)

Skrevet

Vi som bor i Vadsø får beskjed om å hente pakken i Alta, som blir en 12 timers kjøretur tur/retur.. ;) da mannen tilfeldigvis var der borte for en øyesjekk var de fri på Lindex-butikken der.. Her har vi ikke Lindex.

Skrevet

såpass ja.... :S

rart de ikke sender det som vanlig post egentlig

Skrevet

fikk svar fra Libero i dag ang hente sted på liberostartpakke og det sku ikke være noe prob og hente den andre steder som ble nevnt her :)

Så da er det og stikke til Kongsberg her en dag og hente pakka på Lindex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...