Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Tok i uke 34 innvendig UL, pga mye kynnere og nedpress, de fant da ut at livmorhalsen var kort, 14 mm, men lukket, så måtte ta det rolig så han ikke skulle tidlig. Er nå i uke 36+4 og lille gutten er fortsatt i magen :)

Legen som jeg hadde trudde ikke jeg kom til å gå over termin ivertfall, og at han ville komme før. Er det noen her inne som har det samme? eller har noen erfaringer? og har det noe å si for når man føder?

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo det at hvis man har kort livmorhals så man moden og snart klar for fødsel, hos meg så er alt annet modent og jeg har 2 cm åpning, men litt lang livmorhals, vi kan godt bytte for jeg har termin i dag! hehe

Skrevet

hehe.. føles ikke ut som at det skal skje noe her heller med det første.. får håpe du slipper å gå noe særlig over tiden da :) kan tenke meg du er lei av å vente nå :/ du må ha masse lykke til ivertfall..

Skrevet

Jeg har hatt kort livmorhals i alle mine svangerskap, men ikke født noe særlig for tidlig selv om legene trodde jeg ville føde før begge gangene. (Førstemann kom fem dager før termin, andremann kom åtte dager over. Og da hadde livmorhalsen vært på rundt 1 cm over lang tid.) Men det er jo en grunn til at de sier man skal ta det med ro. Uansett er det jo ingen krise om du føder nå, de regner jo termin fra uke 37. Lykke til!

Skrevet

Blir satt igang i dag=) Sjoho! Skal møte på føden 08.30...så da er jeg snart ferdig håper jeg=)=)=)

Skrevet

Masse lykke til i dag :) snart er det lille nurket på brystet ditt!! ååå.. du må fortelle hvordan det har gått :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...