Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått med 2 cm åpning lenge? 9 dager til termin, men håper det skjer noe snart:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått med 2 cm i 1 uke nå!OG moden mormunn....

10 dager til termin..konstante mensmurriger, ryggsmerter etc...men ingen skikkelige tak! Ingen baby enda iallefall!

Er i ferd med å bli gal!!

Aner ikke hvor lenge vi kommer til å gå jeg....

Hold on, be strong:)

Skrevet

ha gått i to uker. overtidskontroll i morgen. har hatt mens murringer og kynnere i 3 uker. slimproppen gikk for 11 dager siden. men her virker d ikke som lille gutt har tenkt å komme av seg selv.

Skrevet

jeg gikk iallefall 2-3 uker med 2-3 cm åpning når jeg skulle ha Knut-Elias..

Skrevet

Dette lurer jeg også på...Jeg har hatt 2 cm åpning i ca 1 uke nå. Og er i uke 37!!! Jeg hører så mye forskjellig om hvor lenge man kan gå med det før fødsel, så prøver å ikke håper for mye.. Men føler virkelig at jeg ikke går over termin ihvertfall..

Skrevet

jeg har gått med 3 cm i 2 uker, slimproppen gikk for 12 dager siden. Bare masse maserier som ikke blir til noen ting:(

Er nå 7 dager siden termin 28april....Tærer virkelig på humøret.

Skal på kontroll til fredag, håper noe blir gjort da!!

Skrevet

Håper den siste tiden går fort... har fått skikkelig vondt i rumpa i kveld, men kjenner ingenting på magen.... urgh...

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Åssen vet dere at dere hvor stor åpning dere har?... En ting er jo dere som er over termindato og har vært til overtidskontroll på sykehuset. Men dere andre da? Sjekker fastlegen det? Ikke min ihvertfall...

Skrevet

Jormor sjekket med etter at jeg lurte på "hvordan det lå ann".

Blir som en liten gyn.undersøkelse.

Føler han ligger veldig langt nede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...