Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, jeg vurderer å ta mengder med hårkur eller balsam i håret før jeg reiser på sykehuset for å føde (ikke det at jeg tror det skjer de nærmeste timene). Etter forrige fødsel brukte jeg 18 dager (bare litt hver dag da) på å gre ut den enorme dreaden håret mitt samlet seg i under fødsel. Noen som tror det vil hjelpe med litt produkter i håret i forkant? Eller er det bare en tåpelig ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, såpass:) Jeg hadde også et svært garnnøste i huet etter fødsel men fikk heldigvis has på den dagen etter, ved hjelp av en halv flaske balsam og en kam med store tenner. (gredde mens jeg hadde huet fullt av balsam altså)

Hva du gjør i forkant tror jeg ikke har så mye å si, men er ingen ekspert altså:)

Skrevet

viss du tar hårkur i håret før fødselen vil du komme til å skade hårfibrene enormt. grunnen er at hårkuren åpner opp skjellaget i håret. ville heller brukt en balsam - som forsegler skjellaget.. det kan sikket hjelpe

Skrevet

? er ikke vitsen med hårkur å styrke håret? Men jeg er enig i at det sikkert er nok med balsam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...