fastelavens_bolla! Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 er nå i uke 32. er førstegangs. har hele tiden trodd at jeg ville bli kjempe sulten og ha mange lyster på både det ene og det andre. spiste godt i andre trimester, men nå de siste ukene er matlysten helt vekk. noen andre som har det slik?
Erle79 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har det ikke sånn. Jeg ville spist sammenhengende hele dagen om jeg kunne, men har heldigvis vett nok til å holde meg til de vanlige måltidene. Bare nicket ditt gjør at jeg får utrolig lyst på mat, og ja, gjerne en fastelavensbolle!
fastelavens_bolla! Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 hehe fastelavensboller er det beste som finnes
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 hatt det slik hele veien jeg egentlig. De første 16 ukene slet jeg med kvalme og oppkast.... Så hadde jeg 3 helt fine uker før det begynte på igjen med oppkast. Dersom jeg spiser for tungt fordøyelig mat eller bitte litt for mye kommer alt i retur så har faktisk veldig lite lyst på mat generelt.... Veeeeldig glad i is for tiden da Fordelen er at jeg ikke legger på meg
2010 Mammaen Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Huff, nei desverre! Skulle gjerne hatt litt av det du har. Har rast opp 3 kilo nå på en måned, og kunne som hun andre her spist hele dagen. Ha aldri vært noen "søtmons" men nå klarer jeg ikke styre unna sjokolade, kaker og ikke minst IS! Må ha hver dag :-(
Mai-mamma Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 ja! jeg har det også slik. spiste VELDIG godt i 2. trimester.... men nå må jeg nesten tvinge ned mat, og det skal helst bare være skiver.. kjenner jeg blir kvalm av å spise for tung mat. men det positive er at jeg ikke spiser så mye snop og chips lenger heller da.
LettBris Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Føler med deg! Matlysten her har sunket i jorden.. Det er ingenting som frister! Utenom en stor, saftig frisk sommerkake! )
emiliesinmamma Skrevet 6. mai 2010 #8 Skrevet 6. mai 2010 Er det samme her, har hatt sinnsykt matlyst hele veien. Men fra forrige uke (uke30), så er jeg liksom fullstendig matlei. Har ikke lyst på noe som helst, har variert middager i uendelig, men fortsatt frister det ikke så mye. Men trøster meg med at jeg ikke raser like fort oppi vekt nå som tidligere:P
Bambini#1 Skrevet 6. mai 2010 #9 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har også mistet matlyst de siste ukene.. ca ra da jeg kikk ut i permisjon.. men har spist for babyen skyld.. men har blitt litt mer godterier enn resten av svangerskapet må jeg innrømme.. har vel litt med at man går hjemme å venter også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå