swirly Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Kommer bena mine til å gå tilbake til normalen? Eller sitter jeg nå med en haug med sko som jeg gi opp å få på meg igjen?! Ikke at jeg ikke liker å shoppe altså, men det blir dyrt hvis ikke bena krymper tilbake etter fødsel. Og noen som vet sånn ca. hvor lang tid slikt pleier å ta før ting er tilbake til normalen?
3. barn på vei:-) Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har MAAAAAANGE sko på loftet som jeg ikke lenger kan bruke fordi beina mine aldri gikk helt tilbake til størrelsen de var før første svangerskap. Jeg har generelt en størrelse større sko nå enn før jeg fikk barn (i pensko bruker jeg to størrelser større) fordi føttene er blitt bredere. Men jeg tror de fleste blir "normale" igjen etter fødselen og kan bruke de gamle skoene:-)
swirly Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Sukk, var redd for det.. håper de går tilbake til normalt, for har så mange fine sommersko jeg vil bruke nå, men de passer jo ikke..
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Mine gikk tilbake til normalen innen et par måneder etter fødselen så du kan fortsatt ha flaks:)
swirly Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2010 kanskje, lov å håpe, for akkurat nå går det i knytesko som er knytt opp og veldig veldig snart tyr jeg til crocs eller helsesko som hverdagsko..
06.06.10 Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har ikke merket noe forandring i beina...er i uke 37. Kommer det på slutten av svangerskapet?
2010 Mammaen Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har heller ikke merket det 03.06.10 og har ikke hørt om dette før, så det er nok ikke alle det skjer med.
swirly Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2010 Skjer vel for oss med en del vann i kroppen, er jo ikke alle det skjer med, og det skjer vel også litt forskjellige fra person til person.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har fått litt større ben etter førstemann, men merker nå at skoene strammer litt, men det er mest sannsynlig vann.....rekner ikke med å gå enda meg opp i sko str.....men tør ikke kjøpe nye sko akkurat nå likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå