Mammaønske Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Har hatt veldig mykjesterke og vonde kynnere de siste ukene (fikk beskjed av jordmor om å trappe ned på trening), og i dag fekk eg skikkelig stikk i magen - men det var ikke kynner eller rie for magen er mjuk og god. Men det kjenntes akkurat ut som mensmerten eg pleide å få dagen før eg starta å blø før. Er det hodet som fester seg mon tro? Er bare i uke 30, men kan det være det?
3. barn på vei:-) Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Det hørtes ut til å være litt tidlig for at hodet fester seg...? Er ikke det mest vanlig helt på slutten? Jeg venter mitt 3. barn nå (er i uke 39) og hodet har ikke festet seg på noen av mine barn før riene har startet og fødselen har vært i gang. Heller ikke denne gangen er hodet festet. Men det er sikkert ulikt fra kvinne til kvinne dette her...
Mammaønske Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Eg er førstegangsfødende og har ikkje peiling, derfor eg spørr ;-) Det er så mykje rart som skjer med kroppen min fortida at eg aner ikkje kva eg ska tru. Syns godt ho kan bli der inne ei god stund til (ihvertfall til etter eksamen!) så eg håper ikkje det er tegn på at ting er på gang.
mammatør Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Sist festet hodet seg i uke 31 hos meg, men kan ikke huske om jeg kjente at det festet seg. Denne gangen har jeg sterk mistanke om akkurat hvilken dag hodet festet seg (var i uke 36/37) da jeg hadde en sprengvond følelse i bekkenet. Jeg født på overtid sist så hodet kan godt være festet i ukevis før fødsel.
januar+junibarn Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 er andregangs, uke 34. Fikk vite i går att han såvidt har begynnt å feste hodet. Hadde mistanke om dette siden bekkenet mitt ble MYE bedre over natta. Det er akuratt som om hodet stabiliserer det:) Håper han fester seg skikkelig, og blir der til fødselen:) Menssmerter har jeg hatt jevnlig siden han snudde seg i uke 28. Kan komme av att babyen presser med hodet ned, men trenger ikke bety att det fester seg:)
M4 Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Jeg er 37 + 2, førstegangsfødende, og jordmor svarte meg på spørsmålet i går om hodet hadde festet seg at det ville det nok ikke før fødselen var i gang og jeg hadde hatt noen rier som presser hodet ned! Skulle gjerne sett at hodet festet seg nå snart jeg så kanskje bekkenplagene hadde gitt seg, har også hørt at det stabiliserer bekkenet når hodet festes.
nr 2! <3 Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 sist svangerskap var hode festa flere uker før eg fødde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå