Gå til innhold

Slapp og lite krefter +++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er 39 uker på vei

De siste dagene har jeg vært slapp og klar, og har hatt vondt i hodet. Har også begynt å dovne bort i hender og føtter veldig fort. Liker ikke dette, men vil ikke sutre heller. Skal ikke på kontroll før neste onsdag. Burde jeg kontakte føden for å få kommet på en sjekk??? Er det vanlig å ha det sånn? Vet jo at dagene blir tyngre og tyngre, men... har en slags uro i meg.

Håper dere kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning og burde sjekkes opp. Jeg ville ringt til føden og spurt om jeg var deg.

God bedring:)

Skrevet

heisann :)

Hadde nok ringt og snakket med føden.. Det kan vere greit å få sjekket siden du har vondt i hodet, og det er jo ikke noe gøy og ha den uroen i kroppen :/ De kommer ikke til å syns at du sutrer, bedre med en sjekk for mye enn en for lite ;)

Lykke til :)

Skrevet

Hei igjen.

Takk for svar. Har sovet mye i dag, så har bestemt meg at om jeg føler det like dan i morgen så skal jeg ringe fra morgenen av. Jeg vet vel innerst inne at de ikke kommer til å si at jeg maser, men... det er ikke noe morsomt uansett. Men, er som dere sier, det er unødvendig å gå og bekymre seg unødvendig, Dessuten er det vel bedre å ringe et par ganger for mye enn for lite.

Uansett, takk for tilbakemeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...