Lizzi 79 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei. Er 39 uker på vei De siste dagene har jeg vært slapp og klar, og har hatt vondt i hodet. Har også begynt å dovne bort i hender og føtter veldig fort. Liker ikke dette, men vil ikke sutre heller. Skal ikke på kontroll før neste onsdag. Burde jeg kontakte føden for å få kommet på en sjekk??? Er det vanlig å ha det sånn? Vet jo at dagene blir tyngre og tyngre, men... har en slags uro i meg. Håper dere kan svare meg.
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning og burde sjekkes opp. Jeg ville ringt til føden og spurt om jeg var deg. God bedring:)
veronicass Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 heisann Hadde nok ringt og snakket med føden.. Det kan vere greit å få sjekket siden du har vondt i hodet, og det er jo ikke noe gøy og ha den uroen i kroppen :/ De kommer ikke til å syns at du sutrer, bedre med en sjekk for mye enn en for lite Lykke til
Lizzi 79 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Hei igjen. Takk for svar. Har sovet mye i dag, så har bestemt meg at om jeg føler det like dan i morgen så skal jeg ringe fra morgenen av. Jeg vet vel innerst inne at de ikke kommer til å si at jeg maser, men... det er ikke noe morsomt uansett. Men, er som dere sier, det er unødvendig å gå og bekymre seg unødvendig, Dessuten er det vel bedre å ringe et par ganger for mye enn for lite. Uansett, takk for tilbakemeldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå