Gå til innhold

Jeg H.A.T.E.R svogeren min!!!!!!!! (langt?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og min svoger(min mann sin bror) har ikke hatt det rosenrødt i det hele tatt etter meg og min mann ble sammen for 5 år siden! Helt fra starten har han mislikt meg, mens jeg ikke har brydd meg så mye om han egentlig!

Min svoger er en godt voksen mann på snart 27 år, som fortsatt bor hjemme hos foreldrene sine, er ukysset(jomfru), studerer siste gangen no, og UTEN jobb! Han deler eller spanderer aldri på noen, og er han på fest og ikke drikker opp alkoholen sin, så gjemmer han det ett sted og henter det dagen etterpå, om det så bare er 1 øl igjen. Har vi film kveld, så tar han med seg bunskien med pepsi max, og de 3-4 sjokoladebitene og heller resten av chipsen i posen og tar det med seg når han går!

Min mann er en elsket kar av alle, snart 24 år, Har flyttet i egen leilighet, giftet seg, venter sitt andre barn, god jobb med god lønn! han gjør ingen av tingene over!

Bare for å sette ett perspektiv over det hele!

Foreldrene deres har ganske mye penger, så min svoger som bor hjemme, låner veldig mye utav dem! 3 nye biler har han lånt penger til. Rommet hans er verdt rundt 200 000 kr i elekronikk, som han OGSÅ har lånt penger til av foreldrene, og no har han JAGGU kjøpt seg en leilighet(flett ny, som er ferdigbygget til neste år)! Som han også fikk låne en rundt 400 000 kr for å klare! Det er jo bare litt av alt!

Greit nok at vi har betalt absolutt alt selv, og jeg er absolutt ikke sjalu! Men dette bare forklarer litt om min situasjon videre!!!

Meg og min svoger har altså hatt våre problemer, der han har droppet kontakten med oss over lengre tid, av forskjellige grunner som om at vi faktisk har andre planer til jul som å være med min familie, eller at min mann hadde andre planer den helgen enn å være med han på fest osv. Han har også prøvd å sette våre felles venner opp mot meg, gått bak min rygg og slengt ut falske rykter for at jeg skal stå alene og ikke være velkommen! Han krangler ofte med sin bror pga MEG?! han mener da at jeg holder han i bånd, at han ikke kan gjøre som han vil lengre osv! GET OVER IT! Det er 5 år siden min mann sluttet å drasse HAN!! med seg rundtom kring! Vi har barn og er en familie, vi har 20-25 000 i utgifter i måneden, så ting blir begrenset!

Meg og min svoger krangler også ofte! Pga han for eksempel ikke får viljen sin! Han er egoistisk og tenker generelt kun på seg selv! Kan nevne en ting som fikk begert mitt til å renne over i natt!

Vi har da en vennine(som min svoger er veldig interessert i) som har bursdag idag, og det ble en diskusjon om når vi skulle samle folk og spise mat og kake osv! Jeg slang ut ett forslag om at vi kunne ha grilling og kake hos oss(siden vi eier egen leilighet og har plass) den kommende fredagen, og det ble bare gode responser! Eneste som ikke kunne den dagen var min svoger selvfølgelig! Han reagerte KRAFTIG på at jeg hadde invitert alle vennene våres (han mener HANS) opp til oss den dagen, for han og "flere" andre hadde planlagt en fest for henne en dag det passet for HAN selvfølgelig! Jeg har ingen planer om å avlyse noe som helst, så folk får komme de som vil :) grillen har vi og mat har vi alltid, kake tar ikke lenge tiden å lage.. Så da brøt helvete løs! han sendte meg masse ekle meldinger på sms, om hvor jævla uvitende og dum jeg var, om at jeg har ødelagt ALT igjen for alt og alle(bare han) og masse annet tull som bare er bullshit! Så kom den siste meld som satte en stopper for min toleranse! Den gikk rett i magen på høygravid meg, som sitter her enda kvalm og har fått lite søvn! "Få dine egne venner, i stedet for å henge på andres! Så kan du få planlegge så mye du vil!" Jeg skrev bare "hvis du fortsetter å oppføre deg sånn, så vil du ikke ha flere venner! Verden stopper ikke opp fordi du vil!"

Så sendte han noen flere meld, og jeg slo av tlf! Da begynte han å sende meld til mannen min om meg!

Det ble bare nok!

Min svoger er IKKE velkommen til å være med oss på en stund! Begeret mitt randt over der! Og min mann er helt enig!

Hva gjorde jeg gale? Jo, jeg inviterte våre felles venner opp her på grilling og kos en fredag ettermiddag, fordi folk ville! Så blir jeg brutalt tråkket på og spyttet på av svogeren min!

Det er jo ikke første gangen som sagt, og jeg klarer alltids å omgåes han, men no vet jeg ikke mer.. Det eneste jeg vil no hvis jeg ser han, er å gå bort å gi han en skikkelig hard knyttneve!

Som dere sikkert skjønner så er jo dette bare LITT av hva jeg har gjennomgått de 5 årene!!!

Trengte å lufte dette ut, for er fortsatt dårlig!

Hva skel jeg gjøre? Han er jo svogeren min, han er der ALLTID! Og han er fadder til min eldste sønn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet for en mann! Men jeg tror også at den del av problemet ligger hos foreldrene dine. De låner han penger i øst og i vest. 200.000 kr til hobbyer på gutterommet og penger til 4 biler.Dette er jo penger han mest sannsynligvis aldri kommer til og betale tilbake. Han er rett og slett skikkelig bortskjemt og er vant til og være i sentrum av oppmerksomhet av dine svigerforeldre. De må få opp øynene og innse at sønne deres faktisk oppfører seg som en skikkelig bortskjemt drittunge.

Han er dessuten 27 år og bor på gutterommet...Tror faktisk at det er på tide at dine svigerforeldrene tar "gullgutten"i ørene og ber ham om og flytte og faktisk klare seg selv. Hadde også tatt opp behandlingen av deg med svigers og vist dem meldingene han driver og sender deg.

Denne manne trenger en oppvåkning, hvis ikke kommer det til og gå han ille. Ingen normale menn på 27 år oppfører seg sånn.

Skrevet

Hjelpede meg, for en type!!

Han må jo ha problemer.

Kan umulig ha det godt med seg selv.

Håper han får hjelp snart.

Hva sier hans foreldre om slik oppførsel da?

Har han alvorlige psykiske problemer eller er han bare en ekstremt utskjemt drittunge??

Skrevet

Høres ut som om han har asbergers, eller er litt tilbakestående sosialt sett.

Mannen din burde ta seg en prat med han der han setter broren sin SKIKKELIG på plass. Og eventuelt foreldrene. Sånn oppførsel er ikke akseptabelt.

Skrevet

Tenker historien hadde virket lit annerledes om det var svogeren som fortalte den. Tviler ikke på at du oppfatter det slik du beskriver, men jeg tror nok din svoger føler seg veldig dårlig behandlet av deg også.

Skrevet

Jeg vet ikke hva de sier.. jeg gir bare opp! han er en bortskjemt, egoistisk og er egentlig ganske ekkel :P Uff.. nei..

Min mann skal ringe han etterpå og skjelle han ut! håper jeg! Blir nok ikke noe besøk til svigers så lenge han er der.. kansje jeg er barnslig, men det får så være! ER SÅ MØKK LEI! Jeg er redd for å gi han en på tryne! Hadde masse stygge drømmer om han i natt ;) hahahahaha.. fysj!

Skrevet

Huff, han her er sjalu og det går utover deg. Tror dere må gå sammen om å slutte og samarbeide med han jeg og heller begynne å sette noen krav til han slik man gjør til voksene mennesker. Si til han at heretter blir det slik og slik og klarer han ikke forholde seg til det får han heller holde seg borte. Også forklarer dere hvorfor det blir slike "regler". Skal se han forsvinner for en periode og kommer tilbake når han er blitt tørr bak ørene

Skrevet

Det er det som er problemet! Folk hører hannes side av historien, og jeg forteller min! Alt han har sagt er bare løyn! bare for å overdrive! han gjør også sånne ting bare fordi han har en dårlig dag! Plutselig fikk han lyst til å slenge drit om den stygge teite svigerinnen sin! wtf liksom?

Av og til er vi til og med bestevenne! men ikke akkurat no!

Skrevet

han er nok forferdlig sjalu ja, alt skal handle om han, og hvis ikke, så kan verden bare brenne! Går det ikke som han vil, så må verden brenne! Nei, jeg er som sagt oppgitt!

Skrevet

Det er sånn mannen min er redd for at broren skal ende opp...

Bor hjemme, blir kjørt overalt fordi han ikke gidder å ta billappen, nærmer seg 20 år, får genrellt sett alt rett i fanget uten å gjøre noe i gjengjeld, og har sagt til moren at han er sjalu på meg og at han heller skulle hatt mannen min (broren sin) for seg selv, og at det var bedre før vi møttes...

Mannen min har tatt kontakt med ham mange ganger, og jeg har sagt at jeg gjerne vil ha ham på besøk, men det er feil når det plutselig er "et kvinnfolk" her !

Høres ut som samme type som svogeren din, bare et par år yngre. Et work in progress med andre ord... Huff, kan ikke være enkelt å leve sånn!

Skrevet

Er akkurat sånn! alt var så mye bedre før man får seg kjerring :/ Skulle tro han var homo! oppfører seg sånn!

Skrevet

Har broren hans blitt bortskjemt med lørdagsgodt til godt oppi 20-årene, og fått lov til å sitte i fanget hos mamma'n sin til han var 17 også?? :P

Skrevet

hahahahahahahaha! skulle ikke forundre meg ;):P

Skrevet

Hehehe, sånn er nemlig svogern min på 20 ;-)

Hilsen anonyme med sjalu svoger som vil ha enerett på stoleblol =p

Skrevet

Syns det er så morsomt! I dette tilfelle er det faktisk lillebror! Forpulte drittunger hele gjengen!

Skrevet

Hæ? Er mannen din svogern dins lillebror? Å herregud, der toppa du min sære svoger LETT =P

Skrevet

54 utropstegn i et innlegg. Det må være rekord.

Skrevet

Du telte faktisk?? DET er sært, det!

Forøvrig heter det JEG og svogeren min, hi.

Skrevet

I BERGEN skriver vi MEG!

Skrevet

Dere høres like barnslige ut hele gjengen synes jeg.

Skrevet

Da skriver dere feil i Bergen, enkelt og greit.

• 10 år senere...
Skrevet

Jeg hatær svoger jeg og, HI! Og at detta er feil skrivd kjenner jeg at jeg driiiter i 🤷🏼‍♀️😘

Hvordan går det nå HI, 10 år etter? Om du fortsatt vanker her inne..

Anonymkode: a8b86...fd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...