lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Var på ultralyd i går, gutten min er ca. 2,1 kg og hadde d veldig bra der inne:)Ble satt dato for planlagt ks til sankthansaften, gleder meg til å treffe lille junior:)
FrkVips Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Så spennende. Det må være rart å vite datoen.... Da kan du virkelig starte nedtellingen :-) Selv må jeg nok gå her og vente og se hva som skjer....
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 ja det er veldig rart...uvirkelig egentlig..hihi:)Det er første planlagte keisersnittet, de 2 andre gangene ble det hastesnitt, så d blir deilig med litt "roligere" forhold:) Har du lenge igjen?
(Muskat) Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Hva var termindatoen din? Jeg bare lurer på hvor langt i forveien det blir tatt planlagt ks om dagen:)
odin123 Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Hei Lin78 med juniguttimagen! kjekt og ha datoen klar, spennende, selv skal jeg ha keisersnitt i mårå, jeg både gleder og gruer meg. gleder meg selfølgelig kjempemye til og få treffe jenta som har ligget i magen og sparket <3 men men får håpe det går bra <3 lykke til
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2010 Termindatoen min var i følge UL 30.juni, så han blir tatt ut ei uke før termin...mens termin er 21.juni. Lykke til "odin123":)Det går helt sikkert kjempebra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå